daniel guiza saat 16:30 da havaalanında..

fenerbahçenin büyük umutlarla 14 milyon euro vererek transfer ettiği daniel guiza bugün nihayet türkiyeye geliyor.. saat 16:30 da yani yaklaşık 2 saat sonra tarifeli uçakla istanbul atatürk hava alanına (bu kısmı salladım :D ) inecek olan guiza (guisa die okunuyo) yarın sağlık kontrolünden geçtikten sonra resmi sözleşmeyi imzalayacak.. ardından da fenerbahçenin avusturyada devam eden kampına katılcak.. bugünkü bazı spor gazetelerinde yani qtm de guizayı havaalanında 20.000 taraftarın karşılayacağı yazılmış.. gülmekten yarıldım okurken.. yuh diyorum ulan size.. ne gaz adamlarsınız ya.. tamam bende fenerbahçeliyim ama 20.000 ne mk! :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi