altın kaplama porsche araba resimleri..

insanoğlu ne acayip ya.. bi insan bu kadar görmemiş olabilir mi.. millet açlıktan kırılırken orda burda sen git keyif için arabanı altın kaplat.. yok tamam kimsenin parasında pulunda gözümüz yok, kimsenin servetine bi ortaklığımız yok isteyen kazandığı gibi harcayabilir ama bunu yapanın ben insanlığından şüphe ederim.. sokakta gösem götümü dönerim.. yönetici olsa suratına bakmam.. o da beni sallamaz gerçi çokta şeyinde olur sanki ama olsun.. ben en azından tavrımı koyarım.. bu arabayı bu hale getirip kullanan adam için söyleyebileceğim tek şey; "hey koçum.. eet sen.. paran çok olabilir ama gönlün zengin değil be.. zeka seviyenden de şüphe ediyorum.. lanet olası o koca kıçını sok arabanın içine de bir an önce bas git" çok zorlama oldu ya.. eet biliyorum iğrencim.. çokta saçmaladım.. :/

yalnız yiğidi öldür hakkını ver demişler.. adamlar çok güzel yapmış ama ya.. işlemeli falan :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi