Kayıtlar

Temmuz, 2008 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

dailymotion da youtube gibi kapatıldı..

Resim
youtube a erişimin engellenmesinin ardından türk kullanıcıların büyük çoğunluğunun yönlendiği video paylaşım sitesi dailymotion un da kaderi youtube la aynı oldu.. dün gece siteye giriş yapmayı deneyen kullanıcılar klasik mahkeme tarafından erişim engellenmiştir yazısı ile karşılaştılar.. sebebi henüz belli olmayan ve bir açıklama yapılmayan kapatılma kararı insanın aklına ister istemez sıra hangi paylaşım sitesinde sorusunu getiriyor.. bu durumda fransız yapımı dailymotion dan sonra sırada heralde yine bi başka amerikan yapımı site olan metacafe var sanırım..

dünyanin en büyük, en önemli, en heyecanlı derbi maçları sıralaması..

Resim
spor otoriteleri tarafından hazırlanan yeni listeye göre fenerbahçe-galatasaray derbisi 18. sıraya kadar gerilemiş.. tamam son yıllarda derbi bencede baya bi gözden düşmeye başladı, artık eskisi kadar zevk vermiyo ama bu listede tırt olmuş bence.. 5. sırada ki milwall ne lan.. ingiltere 2. veya 3. liginden bi takım.. onlar hep derbi yapsa ne yazar aq.. yine de fikir almak amacıyla listeyi inceleyebilirsiniz..

1. Glasgow Rangers – Celtic (İskoçya)
2. Roma – Lazio (İtalya)
3. AC Milan - Inter Milan (İtalya)
4. Barcelona - Real Madrid (İspanya)
5. Millwall - West Ham (İngiltere)
6. Boca Juniors - River Plate (Arjantin)
7. Liverpool - Manchester United (İngiltere)
8. Arsenal - Tottenham Hotspurs (İngiltere)
9. Everton – Liverpool (İngiltere)
10. Flamengo – Fluminese (Brezilya)
11. Manchester United - Manchester City (İngiltere)
12. Newcastle United – Sunderland (İngiltere)
13. Aston Villa – Birmingham (İngiltere)
14. Ajax – Feyenoord (Hollanda)
15. Sheffield Wednesday - Sheffield United (İngiltere)
16. …

need for speed undercover oyunu çıkıyor..

Resim
bilgisayarla tanıştığım ilk yıllarda, sahip oldupum tek oyun cd si electronic arts firması tarafından hazırlanan need for speed II cd siydi.. takip eden yıllarda nfs III ve porsche unleashed oyunlarını da oynadım.. fakat daha sonra çıkan underground ve carbon serilerini emektar bilgisayarım kaldırmamıştı.. bu durumda prostreet versiyonunu hiç oynayamazdım.. dolayısıyla uzunca bir süredir need for speed serisinden uzak kaldım ama bu esnada electronic arts boş durmadı.. şimdilerde need for speed efsanesine yepyeni bir versiyon daha katmayı hedefleiyor.. yeni oyunun adı: need for speed undercover.. nette o kadar aramama rağmen düzgün bi screenshot bulamadım o yüzden prostreet ten bi görüntü koydum.. electronic arts yetkililerinin söylediğine göre tam 24 aydır bu oyun üzerinden çalışılmaktaymış.. undercoverın selefi prostreetin aksine çok daha farklı oynanış stilleri ile geleceği ve yepyeni özellikler barındıracağı da belirtilmiş.. oyun bi sakatlık çıkmazsa 18 kasım da raflarda ki yerini …

sbs sınavı sonuçları açıklandı..

yaklaşık bi 15 dakika önce milli eğitim bakanlığı ortaöğretim öğrencilerinin katıldığı sbs (seviye belirleme sınavı) nin sonuçlarını açıkladı.. bakmayı unutmayın..

ukrayna genelev degil..

Resim
ukraynalı kadınlar diğer ülkelerden sırf seks niyetiyle ülkelerine gelen ve ukraynayı tabir-i caizse bir genelev gibi kullanmaya çalışan başta türk erkekleri olmak üzere diğer ülke vatandaşlarını protesto etmek amacıyla başkent kievde bir araya gelip ellerindeki türkçe olarak hazırladıkları pankartlarla mesajlarını dile getirmeye çalıştılar.. mesaj verme kaygısı içerisinde neden seksi kıyafetler giydiklerine bi anlam veremedim ben açıkçası.. daha önce seks turizmi amaçlı ukraynada da bulunmadım hiç.. o yüzden bu onların bu onların doğal halimi onu da bilmiyorum.. ama eğer bu doğal halleriyse oraya o niyetle gitmeyen insanları bile yoldan çıkarır bunlar.. :D

makyajsız ünlüler serisi: madonna..

Resim
aman Allahım madonna meğer sen neymişsin.. kliplerinde seni hep genç kızlara taş çıkartırken izlemiştim.. meğer seninde bülent ersoydan altta kalır bi yanın yokmuş.. :D şaka bi yana harbiden senin makyajdan ziyade sporla falan doğal yollarla güzelliğini koruduğunu düşünürdüm.. oysaki estetikten ağzın burnun yamulmuş, suratında kliplerinde makyajla badana yapılmış.. peh.. :/

athletic bilbao formasına ilk defa göğüs reklamı aldı..

Resim
ispanyanın, dilimizde "ayrılıkçı" sıfatıyla özdeşleşmiş bask bölgesi takımlarından olan athletic bilbao 110 yıldır sürdüğü geleneğine bu sezon bir son verdi ve formasına göğüs reklamı almaya başladı.. bu zamana kadar daha önce hiç forma reklamı almayan athletic bilbao petronos firmasına ait reklamlar sayesinde üç yıl boyunca her yıl için 2 milyon euro kazanacak.. athletic bilbao takımının bir diğer ilginç özelliği ise bünyesinde sadece bask bölgesinde doğmuş büyümüş yerli halktan futbolcuların bulunması, yabancı futbolculara kadrolarında hiç yermemesi.. :/

xabi alonso için yeniden bestelenen şarkılar.. :D

Resim
son günlerde gelecek mi gelmeyecek mi, kaç paraydı 3 milyon euroydu, bonservisiydi bilmemnesiydi vs. derken spor gündemimizi özellikle de fenerbahçenin spor gündemini meşgul eden liverpoolun star orta saha oyuncusu xabi alonso için fenerbahçe forumlarında türlü türlü şarkılar yeniden bestelenmiş.. alıntı yapıp sizlerle paylaşmak istedim.. okurken çok keyiflendim.. yaratıcı türk insanı :D
Xabik olalım aşkımmmm

Xabi xabi kiminn yariii

Yanıyorum söndürelim mi xabi xabi
çıktı ateşim indirelliiimmm mi xabi xabi

Xabim benim xabim benim derdim aşkım xabim benimmmm

Elalem ne derse desin xabi xabi xabi xabi xabiiiiiiiii

Bas gaza xabi bas gaza kim tutar seni bas gaza

Hiç istemediğim kadar istiyorum bu aralar onu
Niye bilmiyorum ama ben sadece Xabiyle mutluyum

Bu gece bir umut var içimde
Nasıl olsa xabi gelirsin diye
Tüm topic yerli yerinde yine
Bu gecelerin bir anlamı olmalı

Çemberimde Xabi oya
Gülmedim doya doya

İki xabi bir dereden su içer
Dertli de barry dertsizlere dert açar

İmza törenine beni çağır…

key ödemelerine itiraz dilekçesi..

geçtiğimiz günlerde, uzun süredir açıklanmasını beklediğimiz konut edindirme yardımı ya da diğer adıyla key ödemelerine ait listeler açıklandı ve alacaklılar ziraat şubelerinden alacaklarını tahsil etmeye başladılar.. ancak bir çok vatandaşımız ya isimlerini listelerde hiç göremediler ya da beklediklerinden çok daha az bir ödemeyle karşılaştılar.. bu gibi durumda kalanlar için bir keye itiraz dilekçesi adı altında bir itiraz dilekçesi örneği hazırlanmış.. bu dilekçe vasıtasyla key ödemenizle ilgili bi sorununuz varsa sosyal sigorta kurumu bürolarına şikayette bulunabilirsiniz.. unutmadan, eğer bankadan ödemenizi aldıysanız yanınızda dekontunuzu da götürmeyi unutmayın.. ;)

2008-2009 Turkcell Super Lig Fikstürü

Resim
1. Hafta
Sivasspor - Kayserispor
Hacettepe - Bursaspor
İBB - Eskişehirspor
Gençlerbirliği - Kocaelispor
Gaziantepspor - Fenerbahçe
Trabzonspor - Ankaraspor
Konyaspor - Ankaragücü
Antalyaspor - Beşiktaş
Galatasaray - Denizlispor

2. Hafta
Bursaspor - Gençlerbirliği
Beşiktaş - Konyaspor
Ankaragücü - Trabzonspor
Ankaraspor - Gaziantepspor
Eskişehirspor - Hacettepe
Kocaelispor - SİVASSPOR
Kayserispor - Galatasaray
Fenerbahçe - İBB
Denizlispor - Antalyaspor

3. Hafta
Galatasaray - Antalyaspor
Gençlerbirliği - Eskişehirspor
Gaziantepspor - Ankaragücü
Sivasspor - Bursaspor
Hacettepe - Fenerbahçe
İBB - Ankaraspor
Konyaspor - Denizlispor
Kayserispor - Kocaelispor
Trabzonspor - Beşiktaş

4. Hafta
Ankaraspor - Hacettepe
Eskişehirspor - SİVASSPOR
Antalyaspor- Konyaspor
Ankaragücü - İBB
Fenerbahçe - Gençlerbirliği
Bursaspor - Kayserispor
Kocaelispor - Galatasaray
Beşiktaş - Gaziantepspor
Denizlispor - Trabzonspor

5. Hafta
Sivasspor - Fenerbahçe
Kocaelispor - Bursaspor
Kayserispor - Eskişehirspor
Galatasaray - Konyaspor
Gençlerbirliği - Ankarasp…

key ödemeleri sorgulama

Resim
Haftalardır gündemden düşmeyen, 8.5 milyon vatandaşı düşündüren konut edindirme yardımı (KEY) ödemeleri önümüzdeki hafta 28 Temmuz Pazartesi günü başlıyor. Ödemelerin Ziraat bankası şubelerinden yapılacağı açıklandı. Konut Edindirme Yardımı 1 ytl olan bile var. Toplam 2.8 milyar YTL ödeneceği açıklandı. Ödemeler
1 YTL ile 1391 YTL arasında değişiyor. KEY ödemeleri 1987-1995 yılları arasında hesabından prim kesilen 8 milyon 493 bin 956 vatandaşı kapsıyor. 3 milyon 800 bin kişi konut edindirme (KEY) yardımından 0-50 YTL arasında KEY parası alacak.2 milyon 922 bin kişiye 50-500 YTL arasında, 972 bin kişiye de 500-1000 YTL arasında ödeme yapılacak.
Başbakan Yrd. Cemil Çiçek, ek ödeme alamayan kişilere ilişkin çalışmaların yapıldığını belirtti. Cemil Çiçek, 1 milyon 300 bin personeli ilgilendiren düzenlemenin TBMM tatile girmeden yapmayı planladıklarını açıkladı.
KEY ödemeleri sorgulama sitesi : www.keyodemeleri.com

Estetiksiz ünlüler

Resim

Deniz Akkaya' nın eski ve yeni hali

Resim
Deniz Akkaya' nın bir estetik harikası olduğunu Hülya Avşar' dan çok kez duymuşsunuzdur... Ekranlarda sürekli polemik konusu olan Deniz Akkaya hakkaten tam bir estetik harikası... Açıkçası Hülya Avşar'a katılıyorum.

Estetiksiz ve estetikli Jennifer Lopez...

Resim
Jennifer Lopez' in estetiksiz ve estetikli fotoğraflarını sizler için bulduk :D ben şahsen burun estetiği olduğunu bilmiyordum... Yine de çok fazla bi değişiklik yaptırmamış... takdir ediyoruz.

mükemmel adsense yerleşimi.. perfect adsense placement..

Resim

size bi abi tavsiyesi :D

Resim
yorumsuz :D

zaman herşeyin ilacıdır.. bazen akışına bırakmak lazım..

Resim
yaşanılan sorunlara bazen çözüm üretmek çok zor olur, hatta üretilebilecek bi çözeüm olmaz.. yapacak bişe yoktur.. iş işten geçmiştir.. bu gibi durumlarda yapılabilecek en iyi şeylerden birisidir belkide zamana bırakmak.. olayları gidişatına bırakmak.. keza, zaman herşeyin ilacıdır.. ama bazı uyarıları da dikkate almak gerekir..

- geçmeyen zaman için firmanızı suçlamayın..
- zaman çabuk geçerse iade etmeye kalkmayın..
- son kullanma tarihini sormayın zira saçma olur..
- kaybettiğiniz bir saniyeyi bile geri getiremeyeceğinizi bilin..

whatever it is you can get it on ebay.. :D

Resim
a pretty nice ad to show how big ebay is :D it is a broken image link but it still says no matter what you are looking for, you can find it on ebay :)

nota öğrenmek isteyenlere org piyano metodu.. :D

Resim
özellikle ufak arkadaşlarımız için güzel bi yöntem olacağını düşünüyorum.. notaları bu iekilde ezberleyebilirler :)

internetten rus gelin bulmak yeni moda oldu..

Resim
son günlerde internet üzerinde türemeye başlayan rusya kökenli bazı ücretsiz arkadaşlık sitelerinde, tabir-i caizse, zengin bi eş ve refah seviyesi yüksek bi hayat arayan rus kızları koca avına çıkıyor.. bir çoğuna ücretsiz olarak üye olabileceğiniz bu sitelerde, hanım adayların özgeçmişlerine, hobbilerine, vucut ölçülerine ve tabi ki en önemlisi fotoğraflarına erişebiliyorsunuz.. duyduklarıma göre bu yolla birbirlerini tanıyan ve evlenen binlerce çift varmış.. ve rus kadınlar özellikle avusturalyayı tercih ediyolarmış.. benim neden bugüne kadar hiç haberim olmadı bilmiyorum ama türk erkekleri arasında da oldukça meşhurmuş bu siteler.. e-mail ya da telefon yoluyla tanıştığınız bayanlarla bi şekilde anlaşıp, buluşup, tanışıp evleniyomuşsunuz.. hayat arkadaşı arayan müzmin bekarlara duyurulur.. unutmadan bu iş için önce çıkan belirli bi site adresi yok.. google da "russian bride", "russian wife" tarzı yapacağınız aramalarla onlarca siteye erişebilir ve üye olabilirsi…

f1 almanya grand prixi lewis hamiltonun..

Resim
geçtiğimiz son yarışta, memleketi ingilterede de yarışa pole pozisyonda başlayan ve uzun yarış sonucunda birinciliği göğüsleyen lewis hamilton, bugün almanyada yapılan sezonun 10. yarışında da üsütn bir performans sergileyerek birinci oldu.. glock otomobilinde oluşan bi sorun nedeniyle duvara çarpıp ciddi bi kaza yapınca 36. turda piste güvenlik aracı girmek zorunda kaldı.. bu esnada kapanan farklar belkide yarışın kaderini belirledi.. o dakikadan itibaren itibaren müthiş heyecanlı bi yarış yaşandı..

Formula 1 Almanya Grand Prix Sonuçları

01. Lewis Hamilton McLaren 1:31:20.874
02. Nelson Piquet Renault 5.5
03. Felipe Massa Ferrari 9.3
04. Nick Heidfeld BMW 9.8
05. Heikki Kovalainen McLaren 12.4
06. Kimi Räikkönen Ferrari 14.4
07. Robert Kubica BMW 22.6
08. Sebastien Vettel Toro Rosso 33.2
09. Jarno Trulli Toyota 37.1
10. Nico Rosberg Williams 37.6
11. Fernando Alonso Renault 38.6
12. Sebastien Bourdais Toro Rosso 39.1
13. David Coulthard Red Bull 54.9
14. Giancarlo Fisichella Force India 59.0
15. Kaz…

yeni volkswagen polo 2009 da türkiyede..

Resim
walla iç dizaynını, donanımını, fiyatını bilemem ama sadece şunu söyleyebilirim ki ben bu arabaya aşık oldum.. başka bi açıklaması yok yani direk aşık oldum.. :D işte size yeni volkswagen polo.. sakin, kendi halinde bi kibrit kutusundan daha çok, her an patlamaya hazır bi el bombasını anımsatıyor.. müthiş enerjik ve bir o kadar da agresif dizaynı bence şu anda akranlarının hiçbirinde bu kadar belirgin değil.. yeni opel corsa belki bir nebze yanına yaklaşabilir ama polo açık ara önde.. duyduğuma göre aracın 2 farklı motor versiyonu olcakmış.. bunlar 1.4 ile 1.6 FSIbenzinli motorlar ve birde yeni TDI turbodizel(kaç litre bilmiom) motor.. almanyada 9000 € dan satışa çıkması beklenen araç 2009 yıllarında da türkiye yollarında olacak sanırım.. eski bir polo kullanıcısı olarak ezelinden beri seviyorum keratayı.. fiyatın uygun olursa bende o zamana kadar şöle ayda 2-2.5 milyar kazanabileceğim bi iş bulursam neden olmasın he? neden olmasın polo? ne dersin.. eski günlerdeki gibi.. :D fotoğrala…

erdil yaşaroğlundan seçmece bir kaç güzel karikatür..

Resim

koskoca vodafone aciz kalmış..

Resim
vodafone telsimi satın aldıktan sonra haliyle telsim markasını değiştirip vodafone'a çevirdi.. ama bu noktada karşısına ıkan bi sorunu bir türlü çözemiyolarmış.. o sorun da şu.. bazı marka ve modellerde ki telefonlarda ekranda yazan telsim yazısını bi türlü vodafone yapamıyolarmış.. reklam amaçlı 10larca milyon dolar harcayan vodafone un böle bi soruna çözüm üretememiş olması oldukça ironik bişe bence.. cem uzanın yediği poklar işte :D

ilginç bir tesadüf.. ilginç bir adsense reklamı..

Resim
az önce ekşi sözlükte gezerken, sol tarafta günün başlıklarına bakıyordum.. gezinirken bu sayfaya geldim.. bildiğiniz üzere adsense reklamları içerik hedefli çıkar.. yani reklamın bulunduğu sayfanın konusu ne ise reklamda onunla alakalı bişe olarak çıkar.. bu fikir bu sayfada zıçmış sanırım.. çünkü konu başlığıyla reklam arasında uzaktan yakından alaka yok sanırım.. gerçi arapça da bilmiyorum.. belki orada arapça olarak konuyla alakalı bişeler yazıyodur :D

sarhoş hakem izle.. sarhoş hakem videosu..

işte alın size sahalarda ender görebileceğiniz bir olay.. maça sarhoş gelen hakem, santraya saniyeler kala yere düşmek üzereyken, maçın dördüncü hakemi tarafından sahadan çıkarılıyor.. adam harbiden ayakta duramıyor ya.. bu arada merak edenler için bu maç FC Naftan-FC Vitebsk takımları arasında oynanıyomuş.. bu takımlar hangi ligde derseniz de.. beyaz rusyadalar.. hakemin adı da: Sergey Shmolik.. :D

Yeni Zelandalı model Rachel Hunter aldığı kilolarla objektiflere yakalandı..

Resim
Ünlü Yeni Zelandalı model Rachel Hunter aldığı kilolarla yakalanan seksi model kendisini eleştirenlere, kendisine ''şişman'' diyenlere verdi veriştirdi..
Ünlü model “Ben şişman değilim. O fotoğraflar gerçeği yansıtmıyor. Benim vücut şeklimin o karelerle uzaktan yakından alakası yok.” dedi..
Sizce de yok dimi :D :D :D