..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

21 Haziran 2008 Cumartesi

türkiye yarı finalde..

daha önce yazdığım bu yazımda semihe yeterince iltifat etmiştim.. yine klasını gösterdi.. olm sen şaka mısın gerçek misin ben çözemedim.. yok hayır yani maça ilk 11 de başlasan sahada asla varlık göstermeiyorsun.. en azından ben hiç görmedim bir fenerbahçe taraftarı olarak.. hakkaten nöbetçi golcüsün.. hakkaten seni oyuna sonradan almak lazım.. :D

hadi maçı mucizevi bi şekilde çevirdik.. ya penaltılar.. o kadroyla hakkaten nutkum kesildi.. diyecek bişe yok.. sanıyorum arkamızda ilahi bi güç var bize destek olan.. umarım bu güç bizi finale kadar taşır.. eğer tanrı euro 2008 de bir takım tutuyorsa bu takım kesinlikle türkiye :D

son olarak semih için :

(bkz: sana insan diyenin amına koyayım sen bir meleksin) :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder