marsta su yani hayat bulundu..

geçtiğimiz günlerde başarılı bir şekilde kızıl gezegen mars yüzeyine inişini gerçekleştiren uzay aracı "phoenix"ten gelen veriler doğrultusunda nasa'ya bağlı bilim adamları mars yüzeyinde su olduğunu ve bunun canlı hayat varlığı adına çok önemli bir işaret olabileceğini ilk kez, resmen kabul ettiler ve kamuoyuna açıkladılar.. bence bu uzun zamandır bilim adına duyulan en inanılmaz haber.. yok yani tamam birçoğumuz için bu bir sürpriz değil belki daha önce de bu konuya inanmamızı sağlayabilecek bir sürü veri olmuştu.. ayrıca yıllardır mars üzerine yoğunlaşılmasının da mutlaka bir sebebi olmalıydı ancak hiç bi zaman bu kadar kesin olunmamıştı.. bundan sonra yalanacak gelişmeleri şahsım adına müthiş bir heyecanla bekliyorum.. biz euro 2008 falan eğlenirken millet marsta hayat buldu.. vay aq.. :D

fotoğraftaki görüntü mars yüzeyinde 5 cm lik bir eşme sonucu açığa çıkan buzun görüntüsü.. aynı nokta 4 gün boyunca güneş ışığına maruz kalınca beyazlığın kaybolduğu, bir başka deyişle buzun eridiği tespit edilmiş.. suyun olduğu bir noktada hayat olması da çok muhtemel bir sonuç olsa gerek.. ben demiyorum.. inanmazsanız bakın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi