..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

25 Haziran 2008 Çarşamba

ispanya teknik direktörü luis aragones resmen fenerbahçede..

geçtiğimiz günlerde bi yazı kaleme almıştım.. aragonesin bir yanıltma taktiği olduğunu aslında fenerbahçe yönetiminin bir başka hocanın peşinden koştuğunu belirtmiştim ancak aziz başkan ve aziz ekibi benim bu fikrimi çürüttü.. yanılttı beni.. şoke olmuş, abandone olmuş bi haldeyim şu anda.. kimseye gıkı çıkmayan zicoyu, tamda takımı oturtmuşken luis aragones için mi kovdunuz.. umarım forvete de guiza yı alırsınız da tam olur.. böylece roberto carlosu da gölgece bırakacak transferi yapmış olursunuz.. zaten fazla adama da ihtiyaç yok.. bi onu alın yeter.. kemal var gürhan var takımda.. başka adam alırsanız onlara nasıl sıra gelecek.. çocuklar müthiş yeteneklerini ne zaman sergileyecekler.. lütfen biri bana bunun bir şaka olduğunu söylesin.. 70 yaşındaki adamla geleceğe yönelik nası bi plan yapılabilir ki..

ne diyelim hayırlı olsun..

1 yorum:

  1. LÜİZ ARAGONES HİÇ KORKUJM YOK FENRBAHÇEYİ ŞANPİYONLUGA TAŞIR AMMA EYER 90 LIK ADAM MAÇ SIRASINDA FENERBAHÇE GOL YERSE KALBİ DURUUR

    YanıtlaSil