..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

23 Haziran 2008 Pazartesi

ispanya penaltılarla yarı finalde..

oldukça kısır geçen bir doksan dakikanın ardından heyecan fırtınası şeklinde akıp giden uzatmalar sonucunda eşitlik bozulamayınca maç penaltılara gitti.. doksan dakikayı kaçırdıysanız eğer izleyemedim diye üzülmeyin sakın.. müthiş zevksiz bir maçtı.. penaltılarda ise kalede devleşen casillasın kurtardığı 2 şut sayesinde ispanya turu geçen taraf oldu.. fenerin basında çıkan haberlere göre patlatacağı bomba guiza ise tam bir fiyaskoydu.. 80. dakikada oyuna girmesinin ardından 2-3 nete yakın pozisyon harcadı.. kaçırdığı penaltı ise ispanyolların yüreğini ağzına getirdi.. vuruşu çok amatörceydi.. ben bu adamda tam bir zefer biryol havası görüyorum.. eğer fenerbahçe bu adamı transfer ederse son yıllarda gerçekleştirdiği en salak transferlerden birini yapmış olur hele de bahsedildiği gibi 15 milyon euro bonservis bedeli öderlerse.. ki ben böle bişe yapacaklarına ihtimal vermiyorum..

işte penaltı atışları:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder