final notlarım açıklandı..

blogumu sürekli takip eden arkadaşlar -eğer varsa- hatırlayacaktır; 2. dönem başlarken "Allah bana kolaylık versin bu okul nasıl bitecek" diyerekten bir yazı yayınlamıştım.. bu dönem mezun olabilmek için aynı anda alacağım ve vermem gerekecek tam 13 dersin listesini vermiştim.. işte bu derslerin notları açıklandı.. inek birisi olmadığı kabul ediyorum.. hatta az biraz tembelde olabilirim ama kesinlikle sorumsuz değilim.. notlarıma bakınca eminim sizde hak vereceksiniz.. :D türkiye euro 2008 de son dakika golleriyle mucizeler yaratırken bende burda çalışma masamda kendi kendime mucizeler yaratıyorum sanırım.. sadece 2 bütüm kaldı nasipse onları da verecem.. hatta 1 ini versem yeter.. öteki tek derse kalsın napayım.. hoca bırakacak değil ya tek dersten bu kadar çabaya rağmen..

maşallah diyin nazar değmesin :D

itiraf etmeliyim bu dönem beni en çok zorlayan ders yine geçen dönem ki gibi biyokimya oldu.. it gibi ezber yapmak zorunda kaldım yine.. ve birde tabi ki enstrümental analiz.. onca cihazın adı, çalışma prensibi ve koşulları, özellikleri, neyle çalışır, parçalarının özellikleri, kıl, tüy vs.

biyoaktif bileşenler dersinde ise çok pis ters köşe olduk.. bu ders seçmeliydi.. dersi veren hoca geçen dönem sınavdan önce soracağı soruları söylediğinden ve herkeste bu sayede geçtiğinden bizde bu dönem o hocadan seçmeli ders alalım dedik hoca yine soruları verir geçirir dedik.. ama bilin bakalım ne oldu.. hoca bu dönem soruları vermedi.. anlayacağınız ders götümüzde patladı :/ onca ilaç sentezi nasıl ezberlenir.. :/

organik kimyaya diyecek tek bir kelimem bile yok.. başımın belası.. nankör köpek.. şu kimya bölümünde organikten daha fazla sevdiğim başka bi ders yok.. ama ne hikmetse bir türlü geçemiyorum şu dersten ve büyük ihtimalle 3 gün sonra bütünleme sınavında da geçemicem.. kesin tek ders mk!..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi