..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

22 Haziran 2008 Pazar

euro 2008 hollanda rusya maçı golleri..

lafı hiç gevelemeden açık seçik söylemem gerekir ki ben bu turnuvanın favorisini hollanda olarak görüyordum.. gruplarında oynadıkları 3 maçta da müthiş bir futbol sergilemişlerdi ancak bu gece rusya tarafından yalan edildiler.. hollandayı hiç bu kadar çaresiz görmemiştim.. göreceğim de aklıma asla gelmezdi.. arshavin'e olan hayranlığımı da anlatmadan geçemicem.. zenit te fatih tekke neden yedek kalıyomuş şimdi anlıyorum.. bu adamı almak lazım.. tabi bu saatten sonra alabilirsek.. herneyse işte goller..

Hollanda 0 - 1 Rusya


Hollanda 1 - 1 Rusya


Hollanda 1 - 2 Rusya


ve işte Arshavin'in golü.. topu önüne alışı gerçekten çok iyi..
Hollanda 1 - 3 Rusya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder