..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

30 Haziran 2008 Pazartesi

bülent ersoydan bir makyajsız fotoğraf daha..

bu sayfada bülent ersoyun makyajsız çekilmiş bi fotoğrafını yayınlamıştık daha önce.. müthiş bir ilgi gördü o sayfa geçtiğimiz süre zarfında.. blogumda en çok yorum alan yazı oldu.. meğer insanlarımız ne kadar çok severmiş bülent ablalarını.. tam 38 adet yorum yapılmış bugune dek.. o yüzden bundan böyle bülent ersoyla ilgili gelişmeleri bloguma koymaya çalışcam.. madem ziyaretçilerim bülent ersoy istiyo.. bu bağlamda bu görüntü daha yeni ulaştı elimize.. :D gerçektir.. photoshop falan yok.. optik yerine digital zoom yapıldıı için fotoğraf biraz dandik çıkmış hepsi bu sanırım :D

7 yorum:

  1. ALLAH BEEEEEEEEE BU NEEEEEEE YA İMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT KORKTUM

    YanıtlaSil
  2. hay senin tipine.d.d

    YanıtlaSil
  3. onun hakkında yyorum yapmak sanamı kalmış

    YanıtlaSil
  4. Canım Benim.
    bENCE KORKUCAK BİR ŞEY DEĞİL. soNUÇTA ODA İNSAN. BU KENDİ KARARI KİMSE KARIŞAMAZ. BUNA HAKIMIZ YOK.

    YanıtlaSil
  5. bi öCü qöRdüm sanKi way aq :D

    YanıtlaSil
  6. insan derken?
    evet Darwin'i haklı çıkarıyor

    YanıtlaSil
  7. Bu insanı kıyanlar allah onların başına daha beterini versin diorum ve işin içinden çıkıyorum.

    YanıtlaSil