..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

28 Mayıs 2008 Çarşamba

yeni chevrolet aveo..

sörf yaparken gördüm yeni aveo çıkmış.. daha doğrusu aveo hatchback.. (sedan versiyonda yeni bi tasarım yok..) valla duruşu fln çok hoşuma gitti.. jantlar, arkada ki spoyler, özellikle de öndeki farların yeni tasarımları çok tatlı olmuş.. dikiz aynalarının arkalarına konuşlandırılan hava girişi benzeri şeylerde gözümden kaçmadı değil.. tabi bu ayrıntılar eminim aracın en üst donanım paketinde vardır.. giriş seviyesine bu kadar şey koymazlar diye düşünüyorum.. daha doğrusu düşündüm.. ve sadece düşünmekle kalmadım gittim chevrolet nin sitesinden bi güzel inceledim.. donanım paketlerine falan baktım.. herşey tahmin ettiğim gibi.. en ucuz versiyon 21.740 YTL den başlamakta ve yukarıda gözüken donanımların hiçbirine sahip değil.. yani araç size bir nevi dımdızlak geliyo :D bi 5-6.000 daha verebilirsek ancak full + full bi aveomuz oluyo.. yine de aracın fiyatının ulaşılabilir limitler dahilinde olmasını tebrik etmek istiyorum.. gidipte bi clio symbol alacağıma gencim, yakışıklıyım biraz havam olsun artizlik yapayım kızlara diyerekten aveo yu seçebilirim.. doğuştan modifiyeli bi hava sezinledim çünkü ben bu arabada.. bide aktif kırmızı rengi güzel gitmiş..

benim için bir otomobilin sahip olması gereken en önemli kriterlerden bir diğeride arabanın ekonomik olması.. baktım şimdi yakıt tüketim verilerine gözüme pek hoş gelmedi.. 1.2 litrelik bir motor şehir içinde 7.2 litre yakıt harcıyomuş.. bence o değer en az bi 7.5-8 arası bişe olur.. kıç kadar araba deyip geçmemek lazım demek ki, her ne kadar aveo da olsa bu araba ocağa incir ağacı dikme potansiyeline sahip.. bu özelliğin kötü oldu be aveo.. hafif soğur gibi oldum senden, bilemiyorum.. takıp takıştıramamışlar mı bi lpg sana.. bagajına bi tüp atıverselerdi inan hayallerimin arabası olurdun.. sonuçta öğrenci adamım gidip bmw x5 alacak deilim ya.. en azından şöle bi önümüzdeki 5-10 sene içinde..

onun haricinde motoru vesaire falan teknik detaylara çok fazla girmek istemiyorum 1.2 motor arabadan ne beklenebilir ki.. bastın mı gider, çaktın mı durur işte.. 6 vitesliymiş.. ama 1i geri.. klima, abs, cd, mp3 falan var.. kaydı kuydu tamam.. tam öğrenci arabası işte..

son olarak birde rakiplerini sıralamak gerekirse eğer:

- vw polo
- toyota yaris
- renault clio
- ford fiesta
- opel corsa
- suzuki swift
- peugeot 207

ama bu paraya bu arabadan başkası biraz zor alınır.. hatta alınamaz diyebilirim eğer yamulmuyorsam.. o yüzden aveo nun bence en büyük artısı satış fiyatında gizli..

1 yorum:

  1. arabanın tipi çok güzel zantlar karizma zaten.faprika çıkışı modifiye.motora gelince abicim motor genaral motors dünyanın en iyi 3. motoruna sahip.chevrolet in araçları general motors a sahip belirtiyim.siz 1.2 motor olduğuna bakmayın benzinli olduğundan dolayı size 1.4 motor performansı sergilicektir. manyak 4 4 lük araba fiyatıda güzel.

    YanıtlaSil