ikizler burcu olmak bu sanırım..

büyük hevesle bi işe girişiyorum ama sonunu getiremeden sıkılıp bir başka işe zıplıyorum anında.. bu iki iş arasındaki mesafe maksimum 1-2 gün oluyo.. (maksimum 1 haftaya ulaştığını da gördüm bu zaman kadar..) misal geçenlerde büyük bi hevesle .com domain aldım.. site açtım... onun hevesi daha geçmemişken, siteyi daha henüz bitirmemişken yeni bi blog açtım.. onunla uğraşırken 1liraya yönelmek aklıma geldi.. tam buraya bişeler eklerken dün gece başka bi adres daha aldım onunla uğraştım.. ve son olarak bu gece başka bi adres daha aldım.. sabahın 4 ünde onunla uğraşıyorum.. bakalım yarın gece hangi fikir aklımı çelecek.. tek tesellim tembel insan yaratıcı olur gerçeği.. sonum hayır ola inşalla..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi