..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

12 Mayıs 2008 Pazartesi

hepsiburada dan ince bi kazık daha..

hepsiburadayla geçmişim pek bi karanlıktır.. bidaa ordan bişe almayacağıma söz vermiştim ama geçenlerde işim düştü yine lanet olsun bi iki bişe alayım dedim.. herneyse işlemleri yaptım.. parayı ödicem.. kargo seçmem lazım.. önceden farklı firmalar oluyodu aras kargo falan da oluyodu.. şimdi sanırım sadece yutiçi kargoyla çalışıolar.. herneyse normalde 7.3 YTL tutan kargo tutarının üzerine bi çizik çekmişler ve bana özel kargo payını 8.18 YTL olarak belirlemişler.. yani normal tutardan daha fazla.. şaşırdım bi anlam veremedim sonra lanet olsun dedim geldim geçtim.. ya tamam ben indirim falan istemiyorum yeter ki fazla istemeyin siz aq..

hadi bunu geçtim.. siparişlerim arasında birde kalem istemiştim.. şu highlighter kalemler varya hani.. florasan renkli onlardan işte.. diceksiniz ki şimdi la git kırtasiyeden al bi milyoncudan al kalemi de netten mi alıyosun diceksiniz.. ama aldım işte.. nası olsa diğerleri gelio bu da onlarla gelsin die.. herneyse adamlar diğer kargolarımı yollamışlar, kalem stoklarında olmadığı için yollayamamışlar.. sonra da kalem gelince "lan çük kadacık, 1 milyonluk bi kalem için bissürü kargo parası mı vericez.. sittir et.." demiş olacaklar ki, bana sormadan siparişimi iptal etmişler.. sonra da bana soruyolar; paran bizde mi kalsın ilerde hediye çeki olarak kullanmak üzere.. yoksa geri mi verelim kredi kartına...

bilio musun hepsiburada çok iki yüzlüsün hemde çok.. küstüm sana ama bülbül daha küsermiş dağın haberi olmazmış.. işte o dağ sana girer inşallah bi gün..

2 yorum:

  1. Hepsi burada kadar kötü bi e-ticaret sitesi tanimiyorum.

    YanıtlaSil
  2. İnsanları kandırıyorlar
    bozuk ürünler gönderiyorlar
    Bozuk diye gönderdiklerinizin yenisini göndermiyorlar.
    ben bir telefon aldım ve 5 kez değişim için gönderdim. şimdi dava edip o telefon için harcadığım parayı ve zamanı maddi olarak o düzenbaz insanlarda alıcam..

    Herkese benden tavsiye.
    Ürünü alın sonra chargeback yapın

    Görsünler Türk halkını kandırmanın ne demek olduğunu.

    YanıtlaSil