..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

31 Mayıs 2008 Cumartesi

emre belözoğlu fenerbahçede...

kimilerine göre müzmin sakat, kimilerine göre türk futbolunun son yıllarda yetiştirdiği en kaliteli ve yetenekli futbolculardan biri.. emre belözoğlunun -her ne kadar şu an için resmi olarak açıklanmasa da- fenerbahçeye transferi gerçekleşmiş durumda.. telaffuz edilen rakamlar ise bonservis için 7M €, emreye de yıllık 3.5M € civarında.. eder mi etmez, değer mi değmez hep birlikte görecez.. ancak şöyle de birşey var ki emrenin alacağı para takım içi dengelerde biraz sorun yaratabilir.. keza kezman la yollar ayrılırsa eğer emre, takımda en çok kazanan roberto carlostan sonra 2. futbolcu olacak.. transferin bir diğer boyutu da emrenin eski bir galatasaraylı oluşu.. fanatik bir fenerbahçe taraftarı olarak 4 yılını galatasaraya vermiş emrenin fenerbahçeye gelmesinden hiç rahatsızlık duymadım.. emrenin 4 sene galatasarayda oynamış olması kendisinin uslanmaz bir cimbomlu olduğunu göstermez.. beşiktaşta yetişen yine 3 sene beşiktaş ta oynayan ibrahim akın için kim fanatik beşiktaşlı diyebilir? ya da 6 yılını yine beşiktaşa vermiş ertuğrul sağlam? tanju çolak transferini hatırlamayan var mı.. tümer metine ne demeli.. askerlik sorunu olmasa bu sene şampiyonlar liginde bize çok yardımı dokunabilirdi.. örnekleri çoğaltmak gayet kolay.. kadro derinliği açısından seneye de şampiyonlar liginde mücadele edecek olan fenerbahçe için -kim ne derse desin- bence çok iyi bir transferdir emre belözoğlu.. emrenin çirkef bi futbolcu olmasından da asla gocunmuyorum.. tam aksine bu tarz futbolcuların takımımızda çoğalmasının taraftarıyım.. bu bağlamda bundan sonra luganonun sahada ki en iyi arkadaşı emre olur heralde.. rakibi oyun alanında psikolojik olarak dürtüklemek te günümüz futbolunda çok önemli artık.. herkese hayırlı, uğurlu olsun bu transfer.. umarım emre euro 2008 de sakatlanmaz ve turnuva sonrası iyi bir şekilde takıma katılır... son olara, fenerbahçe resmi sitesinden:


EMRE BELÖZOĞLU KİMDİR?

7 Eylül 1980, İstanbul'da doğdu. Türk futbolunun son senelerde yetiştirdiği en önemli futbolculardandır. Milli Takım oyuncusu ve FA Premier League külubü Newcastle United'da orta sahada forma giyiyordu. Mart 2004'de Emre, Pele tarafından yaşayan en büyük 125 oyuncu arasında gösterildi. 14 Haziran 2005'de Newcastle ile Inter Milan arasında yapılan anlaşmayla Inter Milan'dan Newcastle United'e transferi gerçekleşti.


7 yorum:

  1. fener böyle şeylere alışık zaten gs nin artıklarıyla biyerlere gelmeye çalışırlar.sırada terim var.ama fenerbahçe unutmamalı ruh lazım bazı başarılar için.o parayla alınmaz...ancak bu şekilde fiyat yönünden kaliteli kişilik yönünden kalitesiz ??? alırlar ve sahaya sürerler...

    YanıtlaSil
  2. arkadasım asıl gs ve bjk fenerin artıklarını topluyor.saydırma smdi bana futbolcuları.

    YanıtlaSil
  3. emreyi çok seviyorum ona aşığım adım seda emre için herşeyi yaparım çok yakışıklı şimdi askerde ama olsun vatani göreviini yapıyo ama şunu bilsin ki ben onu çok seviyorummmmmm....

    YanıtlaSil
  4. emre çok tatlı ve onu çok seviyorum şuan askerde ve onu selamlarımı yolluyorum.

    onu çok seviyorum ........


    merve dağcı

    YanıtlaSil
  5. ASIL BEN EMRE YE AŞIĞIM O BENİM BİRTANEM HER MAÇINI TÜM GOLERİNİ İZLEDİM ONU ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BİRİCİK AŞKIM İYİKİ FENERBAHÇEYE GEÇMİŞSİN UMARIM HEP ORDA KALIRSIN BENDE BİR FENERLİ OLARAK ONUN BU TAKIMA GEÇMESİNE ÇOK SEVİNDİM

    YanıtlaSil
  6. emre seni çok seviyorum fbye gelmekle çok doğru bir karar verdin seni tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum seni hep sevdim vede ölene kadarda seveceğim

    YanıtlaSil
  7. emre seni seviyorum

    YanıtlaSil