..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

27 Mayıs 2008 Salı

bi zamanlar bi anket yapmıştım..

hakkaten bi zamanlar bi anket yapmıştım şekli yanda görüldüğü gibiydi.. hatta yerine başka bi anket bulamadığımdan silemedim henüz.. sağ sütunda aşşalarda bi yerlerde duruyo.. herneyse.. bu anketten çıkan sonucu yorumlamak istemiştim.. fırsatım şimdi oldu.. ankete katılan değerli ziyaretçilerimin yaklaşık %30 u 1lira için "iğrenç bi blog.. yazılarını okurken resmen internetten soğudum" seçeneğini tercih etmişler.. bu arkadaşlara bi yandan teessüf ederken diğer yandan da şaka yapmış olabileceklerini düşünüyorum.. zira blograzzide 1lira hakkında yapılmış bi yorum (mcsarica'nın yaptıı yorum) bu konuda beni baya bi ümitlendirdi.. öte yandan "vasat" seçeneğini seçen 6 arkadaş bende sizleri vasat buluyorum.. nedir yani ben o kadar cazcazlı cümleler kurup seçenekler yapmışken siz gidip vasatı seçmişsiniz ve 6 kişi hemen sıyrılmışsınız kalabalıktan.. demek ki diğer şıklarda ki esprileri anlayamamışsınız.. (acayip bok atarım :D ) geriye kalan son 2 şıkkı işaretleyen arkadaşlara söyleyecek fazla bi sözüm yok.. toplam 27 kişiler.. ankete katılanların %57 lik kısmını temsil ediyolar.. 1liranın parlayan ışığını birgün yine karşılarında gördüklerinde gözleri kamaşmayacak insanlar oluyo bunlar :D gece gece çok taraflı oldum sanırım aman ne bileyim işte ya.. alt tarafı götü boklu bi anket işte.. herkes vasat fln seçseydi belki daha yazmazdım ama bu sonuçlarla da çokta gaza geldim denemez.. :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder