..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

18 Mart 2008 Salı

okudur.com yeni forum sitemiz..

evet farkındayım sağda, solda onlarca, yüzlerce, binlerce değil belkide onbinlerce forum sitesi var.. girişimci bir webmaster olarak girişilecek belkide son eylem bir forum sitesi açmak.. ama işte insanın içinde biriken tutku sınır tanımıyor ne yazık ki.. yıllardır içimde hep kendime ait bi forum sitem olsun uktesi vardı.. tesadüf eseri de dün gece bu ukteyi doldurdum.. yeni bi forum sitesi açtım.. adresi yandan da görebileceğiniz üzere okudur.com... içeriğinden, konseptinden çok fazla söz etmeye gerek yok.. bildiğin forum işte.. tek farkı belki şu olabilir.. yöneticisi ben olacağım için seviyeli insanlarla dolu olmasına özen göstercem.. hitmiş, paylaşımmış, reklam, paraymış hiç bi kaygım yok.. tembel ve üşengeç insanlar güzel vakit geçirsin, arkadaşlarımla buluşayım yeter.. sizde eğer benimle aynı fikirdeyseniz eğer bi bakmanızı üye olmanızı tavsiye ederim.. hepi topu 3 dakkanızı almaz :) buyrun..

2 yorum:

  1. Ben şimdi gördüm blogunu, ilk post da buna denk geldi.Üye olayım foruma, ne zamandır forumlara yazmıyorduk.Kabul edersen tabi =)

    YanıtlaSil
  2. valla kabul ederim etmesine de o forumu kapattım ya ben :) uçtu o site.. başka bi fikirle yeniden açarım umarım :)

    YanıtlaSil