nohut pilav sen ne harika bişeysin..

şu an önümde tam bir tabak yanda fotoğrafta görmekte olduğunuz nohut-pilav karışımından bulunmakta.. başka bir tabak taze yapılmış ev yoğurtu da bu muhteşem ikiliye müthiş bir keyifle eşlik etmekte.. kimileri suşi sever, kimisi lazanya, kimisi burger ya da başka bişe herneyse ama benim en sevdiğim yemek nohut-pilav! bu saydığım yemeklerin tümünü tattım ama bu lezzet bambaşka bişe ya.. bitiyorum sana.. yemeden yanında bile yatarım.. hele bide yanında taze ekmek filanda varsa varya oooofff hakkaten tadından yenmez.. herkesin hazır hayattayken mutlaka yaşaması gereken bir deneyim olduğunu düşünüyorum.. bu lezzeti tatmamazlık etmeyin sakın.. :D siz bi düşünün, ben önümdeki tabağı hemen 2 dakka bi boğup geliyorum :D

Yorumlar

  1. ben de çok severim nohut pilavı ama yanında ekmek ? pek iyi olmaz gibi :)

    YanıtlaSil
  2. iğrençsinn yaa :D:D valla bunu gördüm internetten soğudum :D:D 4 yıl boyunca yurtta yeterince yemek zorunda kaldım :D:D parasız olunca tabe :D:D yemek yemeği çok severim seçmem de ama tek bu nohutu sevmiyorum... sevemedim gitti... aman kalsın :D

    YanıtlaSil
  3. Bu da yapılmazki. Evde yemek yok ve açlıktan ölüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi