..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

27 Mart 2008 Perşembe

kendini internetten satan futbolcu..

az önce haber sitelerinde takılırken rastladığım oldukça ilginç bir haberi sizlerle paylaşmak istedim.. istanbulda imesspor klubünde amatör kümede top koşturan, kendini "fantastik forvet" olarak tanımlayan, genç futbolcu 3. ligde top koşturmak istediğini belirtip gittigidiyor.com sitesi üzerinden kendisini açık arttırmaya çıkarmış.. bence müthiş yaratıcı bir fikir.. tebrik etmek istiyorum bu futbolcuyu.. 5000 YTL den pazarlığı başlatan arkadaşa 1 hafta içerisinde 6100 YTL veren talip çıkmış.. isminin açıklanmasını istemeyen bu kulübe ve genç futbolcuya başarılar diliyorum.. :)

1 yorum:

  1. İmesspor da oynuyorsa bence değmez yanılmıyorsam 2. amatör de oynuyorlardı gerçi futbolcunun kim olduğunu bilmiyorum belki bir kaç maçını da izlemişimdir ama orada dedem yaşasaydı o da oynardı :)

    YanıtlaSil