..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

10 Mart 2008 Pazartesi

borsastar sanal portföy yarışması..

kendimi bildim bileli, taa ortaokul çağlarından beri, içimde borsaya karşı özel bir ilgi olmuştur hep.. merak ederim o düşüşler, ani yükselişler nasıl gerçekleşir.. imkb salonunda ordaki broker lar ms-dos görünümlü monitörlerden ne anlarlar da ne yaparlar..? e tabi lise, üniversite falan derken baya bi bilgi sahibi olduk borsa ve işleyişi hakkında.. bilgi sahibi oldukça, konu üzerinde bilgi sahibi olmaya başladıkça merakım, ilgim, hevesim daha da arttı.. ancak tabi belli bi yere kadar.. pratik yapma şansın olmazsa eğer her diğer hobide olduğu gibi bundan da soğuyosun.. işte bu noktada teknolojinin de yardımıyla sanal portföy oyunları devreye giriyo.. yaklaşık iki sene önce müptelası olmuştum sanırım finansbank yapmıştı.. sonra bi ara akbank yapmıştı.. şimdide, son olarak, ayatırım "kazanmak için alternatif çok" sloganıyla borsastar oyunuyla tanıştırıyor bizleri.. başlangıç olarak sanal 100,000 YTL sahibi oluyorsanız .. ardından çeşitli yatırım araçları ile bu parayı yükseltebildiğiniz kadar yükseltmeye çalışıyorsunuz.. yarışma sonucunda birinciye, ikinciye, üçüncüye, dördüncüye ve beşinciye de çeşitli hediyeler var :) ben portföyümü 2 günde 104,000 YTL yaptım bile :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder