..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

29 Mart 2008 Cumartesi

blograzzide günün blogu oldum :)

az önce farkettim; 29 mart saat 00:00 itibariyle 1 lira, blograzzi anasayfasında günün blogu kisvesi altında tanıtılmaya başlanmış.. şansımın dönmeye başladığını hissediyorum.. neye göre, kime göre o noktaya seçildiğim hakkında pek bi fikrim yok ama rasgele seçilmediğimde kesindir heralde :) hayırlısı olsun diyelim, 1 lira yı o noktaya layık gören herkese teşekkürler.. :)

3 yorum:

  1. siten gerçekten çok güzel. Ve bu günün bloğu seçilmeyi hakediyor. Blograzzi'den önce davranıp seni okuduğum için kendimi şanslı sayıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Blograzzi'den bu siteyi keşfedenlerdenim

    Günün bloğu olmayı çoktan haketmiştin bence. TEzinde başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ettim arkadaşım.. :) elimden geldiğince çalışıyorum..

    YanıtlaSil