..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

6 Mart 2008 Perşembe

ahmet çakar hoca bikinili fotoğraf..

olayı anlatmaya gerek yok sanırım, sağır sultan bile duydu.. yinede kısaca özetlemek gerekirse; fener sevillayı elesin, bikini giyecem diyen ahmet çakar, maç bitip fener sevillayı eledikten sonra şaka yaptım dedi..

e tabi o böle kıvırınca da, başta ben olmak üzere taraflı tarafsız tüm sporseverler ona bi taraflarımızla güldük..

sen ne kadar "ayh ben şaka yaptıydım", "kuliste dediydim" bilmemne vs desende biz senin içinden geçenleri biliyoruz be ahmet hoca.. o yüzden fazla kıvırmana gerek yok.. ki zaten öle bişe dediğini kabul etsende biz senden bikini giymeni beklemiyorduk.. çünki biz sana zaten bikinini giydirdik.. :)

o deilde şaka maka iyi taktık biz bu sevilla ya yaa :D

2 yorum:

  1. çok yakışmış biraz daha böle sözler wersin

    YanıtlaSil
  2. coq yaksms bıraz daha iidaya gr fbnn ne oldugunu daha ii anlarsın:):)

    YanıtlaSil