markette yana döne resmi gazete aramak..

girdiğim bütün kırtasiyelerde, gazete bayilerinde, marketlerde fellik fellik resmi gazete aramak en önemli çocukluk dönemi sanrılarımından biriydi.. lan bu gazete her nerdeyse çıksın, kaç paraysa verecem alcam derdim kendi kendime.. akşam haberlerini izlerken, haberde resmi gazete adı geçtiğinde spikere söverdim bildiğim 2-3 küfürle; hepiniz yalancısınız yok lan öle bi gazete, o kadar aradım bulamadım diyerekten.. çok agresif bi çocukta değildim aslında.. bilmiyorum.. :/ sonralara doğru gazetenin benim yaşadığım şehirde satılmadığını düşünmüştüm, heralde sadece büyük şehirlerde satılıyo bu meret demiştim kendi kendime.. hiç okuyamicam sanmıştım.. belirli bi dönem bu şekilde buhranlarla geçtikten sonra unuttum kurtuldum resmi gazete sendromundan.. şimdilerde ise merak ettiğimde online tıklayıp bi göz atıp çıkıyorum.. çokta merak edilecek bişe deilmiş açıkçası..

o deilde harbiden nerde satılıyo lan bu gazete.. :D

Yorumlar

  1. cidden yaw nerde satılıyo bu gazete bende çok merak ediyorum:):D

    YanıtlaSil
  2. resmi gazete 30 kuruşa satılmaktadır. abonelik olarakda dağılımı yapılır. en kolay okuma yeri websitesidir. google amcaya resmi gazete yi sormamız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  3. istanbul cağaloğlında istanbul adliyesinin yakınlarında satılıyormuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi