..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

24 Şubat 2008 Pazar

geçmişinizden mail var..

az önce mail kutumu kontrol ederken çok ilginç bir maille karşılaştım.. bundan 2 sene önce bu site aracılığıyla, verdiğim adrese bugün ulaştırılmak üzere, kendi kendime bi mail atmıştım.. sitenin amacı da bu zaten.. gelecekte okumak üzere kendinize mail atıyorsunuz.. açıkçası tamamen unutmuştum, aklımdan çıkmıştı.. açıkçası çok eğlenceli olmuş.. yazdığım ilk şey "umarım kaldığım derslerden geçmişimdir" olmuş.. ve şimdi cevap veriyorum, evet, 1. dönem için konuşmak gerekirse kaldığım bütün derslerden geçtim, ne var ne yok temizledim.. ama 2. dönem 13 tane ders olcak.. Allah bana kolaylık versin.. onun haricinde sağlıktan bahsetmişim, çok şükür 2008 şubat itibariyle sağlığımda iyi.. :) duygusal konulara ise girmemeyi tercih ederim.. reklam olmayalım şimdi :)

1 yorum:

  1. Bu tarz sitelere yazılan maillerin geri döneceğine inanmıyordum :)Burada okuduktan sonra inanıyorum ve kendime mail yazmaya başlıyorum :p Hoş bir bilgiydi :)

    YanıtlaSil