..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

13 Şubat 2008 Çarşamba

bilgisayar kasınca durmadan ekranı yenileme tiki..

evet itiraf ediyorum bende bilgisayar kastığında masüstüne sağ tıklayıp ekranı yenileme tiki var.. ben bugün bunu gördüm.. ne zaman herhangi bir sebep yüzünden bilgisayar kasılmaya başlasa ya da özellikle bilgisayar ilk açıldığında sistemin hazır hale gelmesini bekleme aşamasında elim hemen fareye gidiyo.. masaüstüne hemen bi sağ tıklayıp yenile diyorum.. kendimi alıkoyamıyorum tıklamaktan.. oysaki sağ tıklayınca sanki bilgisayar hızlanıyo mu.. ya da bilgisayarı kasan şey herneyse ortadan kalkıyo mu? hayır..!! üstelik tam tersine bi işle uğraşan zaten beli bükülmüş acizane bilgisayarıma bi tekmede ben vurmuş oluyorum.. ne de olsa her yenile deyişimde bilgisayar ekran kartıyla muhattap olup ona ekranı bi baştan diğer başa, tee yukarıdan en aşşağıya kadar taraması gerektiğini anlatmak zorundan kalıyo.. sonra ondan aldığı bilgileri yorumlayıp bidaa ona veriyo o da monitöre yolluyo.. bilgisayar onca işin arasında boğuşurken bide benimle uğraşmak zorunda kalıyo.. ne kadar vicdansızım ya.. kendimden utanıyorum dell..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder