..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

13 Şubat 2008 Çarşamba

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

"ablan kurban olsun sana" ve daha nice albümleriyle gönlümüzde taht kuran, şu günlerde popstar topstar yarışma programlarında yaptığı sululuklarla sofralarımıza malzeme olan divamız bülent ersoyun bu 2 fotoğrafı arasında ki 10 farkı bulabilir misiniz?

makyajın bayanlar için ne kadar büyük bi nimet olduğuna gerçekten inanıyorum.. aşağıdaki fotoğrafta gördüğümüz bülent ersoy sanki ekranlarda gördüğümüz bülent ersoyun nijerya şubesi..

tamam sanatına saygı duyuyorum ama bu saatten sonra bu fotoğrafı gördükten sonra kendisini sadece winamptan takip etmek isterim.. ekranlarda "var mısın yok musun" izliyorum.. :p

not: sakın bu fotoğrafa bakıpta aşağıdaki anketimde sorduğum soruya "iğrenç bir blog" cevabını vermeyin.. bu fotoğraf yaklaşık bi 10 gündür falan bilgisayarımdaydı.. aslında koymayacaktım ama dayanamadım işte.. Allahım sana geliyorum...

129 yorum:

  1. ne varki bir çok ünlü makyajsız kötü görünüyo zaten bülnt ersoya özel değil

    YanıtlaSil
  2. cok iğrenççç kusucam şimdi ne bu böyle inanamıyorum hele o dudaklar sanki güzel güzel zannediyosun ama yanılıyosun büent abi cok igrençççççç herzaman için ince dudak daha güzeldir dikkat et armagan öperken patlatmasın

    YanıtlaSil
  3. çok iğren bülent abi armagan kusmuyomu seni böyle görünce ayyyyyyyyyyyy cok kötü aman dikkat armagan abi sende patlatma silikonları

    YanıtlaSil
  4. annecim rüyamda görsem korkudan annemin yanına koşarım!!bülent abi anlamadın gitti sen bir erkek olduğun halde nasıl armağanı seviyosun.asıl sorun armağan seni nasıl seviyor!!!!! tek kelimeyle iğrençsinnnnnnn!

    YanıtlaSil
  5. çok igrenç lütfen böyle resimleri koymayın midem bulanıyor...?????


    gerçekler acıdır bülent abi

    YanıtlaSil
  6. slm bülent abi nasılsın inşallah bizi sorcak olursan midemiz alt üst oldu yapma böyle bize armağan seni aldatmasında ne yapsın gece seni görmüş korkmuş herhalde. rüyamda seni gördüm ödüm pörtledi. anneeeeeeeeeeeeee öcüüüüüüüüüüüü geliyor.

    YanıtlaSil
  7. ıyy çğrenç armağan ii dayanmış buna yha

    YanıtlaSil
  8. irençliğin bu kadarıda olmaz ben daha küçük bir çocuğum her siteye koymuşlar bu resmi walla korktum gece birde bu resimden olan mide bulantısı iicee mahv etti beni (biz küçük çocuklara yazık koymayın böyle korkunç şeyler)

    YanıtlaSil
  9. bu dünyada öcüü yok demeyim çünkü bülent ab mi desem ablamı desem o öcüü var işte korkutma bizi bülent(abimi ablamı)her neysen midem alt üst oldu sayende mide bulantısından okula gitmedim

    YanıtlaSil
  10. ilk görünce altıma işedim ha bir de küstüm bu doğru olamaz demi öcü veya miyde bilandıran veya daiğrenç bülent (abla veya abi) ööö yine küscam galiba böööö allah armağan abiye sabır versin gençliğini yedi öcü

    YanıtlaSil
  11. bukadar yalan yanlış vicdani olmayan yayınları utanç verici buluyorum alçaklık bu kusmuşda falan filan yalan söylüyosun dürüst olalım yalan söleyen insandan katiyyen sakınalım çünkü ondan herşey beklenir hırsızlık arsızlık dolandırıcılık iğrenç olan herşey bukadar çirkinliğin altında yürek acısı olabilir b. ersoy bu yazıyı okursa şunu bilmeli tabiki sen gibi yüce bir insanı çekemeyen yaratıklar olabilir bu senin ulaşılmaz olmandandır.son zamanlarda alaturka yarışmasında ki zekice espirilkerin nekadar zeki olduğunu gösteriyor çok tutarlı kişlikli espiriler elbette şukadar dert yükü taşıyan yüce bir insanın bazan hatalı espirileride olsun bu kadın okadar hıyanete okadar ihanete uğradıki inanın onun yükünü sanırım 50 kişi taşıyamaz abartmıyorum çok dürüstümdür bülent ersoy bu ülkenin en büyük sanatkarıdır allah onu sırf alaturka için yaratmış gibi ve allah ona sırf alaturka ses vermiş bu benim fikrim kaç köyden kovulduğumu unuttum ama asla doğrulardan vaz geçmedim

    YanıtlaSil
  12. her şeye ragmen o bir divan ben onun her halini beyeniyorum seni seviyorum ablacım

    YanıtlaSil
  13. bok gibi alahım iğrenç reşe

    YanıtlaSil
  14. ne kadar terbiyesiz insanlarsınızki böyle yorumlar yapmaktan utanmıyorsunuz.bu terbiyesizliği yapan insanlar hiç aynaya dönüp baktınızmı.önce kendinizi tenkit etmeye bakın.siz böyle düşündükçe ve kimlik göstermeden yorum yaptıkça sanıyor musunuz ki kendinizi gizli tutuyorsunuz.Allah herşeyi görüyo ya bi sabah kalktığınızda alay ettiğiniz için sizde böyle olursanız...bu iğrenç yorumları yapanlar kimlik göstermeye utanıyorsunuzda ileri geri konuşmaya utanmıyorsunuz.hiç düşündünüzmü?ne kadar ilerisini düşünmeyen boş boğaz insanlarsınız.....

    YanıtlaSil
  15. yaaa herkesin dediği gibi armağan abi sana nasıl dayanmış yahuu .bülent abi seni ben bu halimle gördüğümde kardeşim altına sıçtı.öcüüüüüü gibi olmuşsun .bülent abicim sen erkek ken güzeldin şimdi ise bom bok..........

    YanıtlaSil
  16. insanları dıs görünüsüyle yargılamak çok yanlıs o halinden memnun bence size noluyo hem kadın sesiyle bi yerleri gelmis hakkıyla yani ben bi allah kuluna iğrenç diyemem çok yanlıs sizde demeyin ayıp bence ona saygı duymuyosanız bizim gibi sağ duyulu ve onu sevenlere saygı duyunnnnnnnn

    YanıtlaSil
  17. insalar biraz kendilerine baksınlar sabah kalktıklarında nasıllar acaba sonra başkalarına dil uzatsınlar kınıyorum

    YanıtlaSil
  18. yapmayın arkadaslar cırkın mırkın ama cukkası derın onuda halleder ama ben bulent ersoyu sevıyorum bu fotograf neyı degıstırırkı onemlı olan ınsanın ıcının guzellıgı tabı bunu görebılene

    YanıtlaSil
  19. yapmayın arkadaslar cırkın mırkın ama cukkası derın onuda halleder ama ben bulent ersoyu sevıyorum bu fotograf neyı degıstırırkı onemlı olan ınsanın ıcının guzellıgı tabı bunu görebılene

    YanıtlaSil
  20. mankenlerin makyajsız hali gibi bence abartacak bir şey yok her şey yolunda arkadaşlar:)

    YanıtlaSil
  21. sizler...kötü söz yazanlar...vallahi siz çok aşağılık insanlarsınız.onun ne durumda neyi tercih ettiğini ve ne acılar çektiğini bilemeyiz.tabi sizin tuzunuz kuru.siz tam istediğiniz gibisiniz.bende kendisini çok sevmem ama ona öyle hakaret etme hakkını kimse size vermiyor.ağzınıza aldığınız kelimelere bakın.terbiyesizler.kadın 50 küsür yaşına gelmiş.o yaştaki anneleriniz dahamı güzel...ayıp ve günah denen bir şey var.kul hakkı bu sonra nerde görüp helalleşeceksiniz yada helalleşmek isteseniz de ne diyeceksiniz....allah katını da unutmayın.onun günahı allahla kendi arasında size ne oluor...

    YanıtlaSil
  22. herkezin bildiği bülent ersoy erkekten kandına dönüştü.tabi herkez bülent ersoyu sever yada sevmez ben mesela sevmem ama bülent ersoy kendi hayatını böyle yaşamak istemeiş bir insandır .kimse bir insanın nasıl yaşacağına öğretemez hayat iyiliklerle ve kötülüklerle doludur
    bülent ersoy ise makyajsız haliiii çooooooooooooooooooooooooooooooooooook igrenç makyajlı olsa bile kendisi iğrenç bir söz vardır her kadın güzeldir bakızsız olanlar çırkındır Allah bülent ersoyu erkek yaratmıs salak kadın kendisin kadın yaratmış iiiiiiiiiiğğğğğğğreeeeeeennnnççççççççç

    YanıtlaSil
  23. iğrenççç kusucam şimdi bülent beyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  24. yazıklar olsun bülent ersoyun hakkında böle düşünenlere gerçekten kınıyorum herkesin günahı kendine onun hakkında böle konuşma yetkiniz yok sabah kalkında kendi halinize bakın ne o kusucam fln nse dicek başka sözüm yok sadece kınıyorum böle sizin gibilere yakıştıramıyorum!

    YanıtlaSil
  25. SLM CANLAR BULENT ERSOY 9 HAZIRAN 1952 DOGUMLU BENCE YORUMLARINIZ YANLIS NE BILIM ARMAGAN ALDATMISDA YADA SILOGON PATLATIRMISDA AYIP YA GERCEKDEN KINIYORUM ONUN HAKKINDA BOYLE KONUSANLARI KADININ CINSIYETINDE YADA GORUSUNDE SIZENE EVET KADIN ELININ USTUNDE VE TURKIYEDE BUYUK SANATCIMIZDIR YORUM YAPMADAN ONCE BIR AYNAYA BAKINBULENT ERSOY ERKEK YADA BAYAN OLSUN FARK ETMEZ BEN COK SEVERIM SESI SUPER BENCE SIZDE BIRAZ YORUM YAPMADAN ONCE DUSUNUN INSAN HAKKINDA YORUM YAPILMAZ AYIPTIR AMA NERDE O DUSUNCE SU UCGUNLUK DUNYADA MISAFIRIZ KIMSE KIMSEYI KIRMASIN SACMA YORUMLARINIZIDA KENDINIZE SAKLAYIN INSAN OLSANIZ INSANIZ HOR GORMESSINIZ ONCE INSALIK DERSI ALIN BÜLENT ABLAM BEN COK SEVIYORUM SENI NASIL OLURSAN OL NASIL GORUNURSEN GORUN ALLAH SANA SES VERMIS SUPER SESINLE BIR HARIKASIN

    YanıtlaSil
  26. bülent hanım sizi çooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok iyi birisiniz yüreğiniz tertemiz canımsın benim seni annem kadar severim sizi...

    YanıtlaSil
  27. öyle diyenleri kınıyorum sonucta oda bi insan yazık allah onu sesiyle ve kişiligiyle mükafatlandrmıs kınıyorum sizi

    YanıtlaSil
  28. öyle diyenleri kınıyorum sonucta oda bi insan yazık allah onu sesiyle ve kişiligiyle mükafatlandrmıs kınıyorum sizi

    YanıtlaSil
  29. yha akşam rüyamda görsem çığlık çığlığa bağırırdım iğenç mide bulandırıcı beaa:D:D bide ben bu tam şekerliyle para için evlenirdim :D:D

    YanıtlaSil
  30. Herkes hakkında iyi yada kötü yapmak milletçe işimiz bu zaten ne kadar eğitim alsak boşuna kafalar değişmedikten sonra.İnsanın iç güzelliği önemli o yazıları yazanlar sizzin dış görünümünüz iyi olabilir ama içiniz tıpkı Bülent Ersoyunki gibi

    YanıtlaSil
  31. SAÇMALAMAYIN ARKADASLAR YA ONUN ÇEKTİGİ ÇİLEYİ BİZ ÇEKSEK HERALDE YA TIMARHANELIK OLURDUK YADA ÇOKTAN İNTAHAR ETMİSTİK...LÜTFEN YORUM YAPARKEN BAZI HASSASİYETLERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK YAPALIM OK..

    YanıtlaSil
  32. YAZIK YA KADININ SURATI DERT CEKMEKTEN NE HALE GELMIS....

    YanıtlaSil
  33. bülent ablacım ister makyajsiz ol ister makyajlı sen benim gönlümde güzelsin. o sana laf atanlar seni çekemiyorlar. sizler laf atan aşağılıklar kötü laf söyleyen şerefsizler siz kendinizi ne zannediyorsunuz allahın kuluna iğrenç diyorsunuz. yazıklar olsun size . neymiş silikon patlarmış neymiş armağan nasl dayanmış buna siz kendi işinize bakın. milletin derdi sizimi gerdi. olmadık olmadık konuşmayın ayıptır günahtır!

    YanıtlaSil
  34. keske erkek olarak kalsaydın ben erkek halindeki filmlerinde seni cok begenıyordum..ve eger değişmeseydin şimdi boylu poslu,geniş omuzlu..olgun bir erkek olacaktın..aahh ahh be bülent ersoy sen naaptın?

    YanıtlaSil
  35. ya cidden çok iğrenç insanın midesi bulanıyo ama bi çoğu böyle ünlülerin çok çirkinler onlsrın kullanıdığı kozmetiği sıradsan biri kullansa dünya güzeli olr bide o kadar estetik yaptırıyolar gene de ancak bu kadar güzelleşebiliyolar mı desem iğrençleşiyolar

    YanıtlaSil
  36. bu ne yaaaaaa iğrenç bile deil iğrenç ötesiiiiiiii ayyy böle bişey görmedimm bu ne biçim kadın ay pardon erkek ya ne diim bilemedm şimdi

    YanıtlaSil
  37. iğrenç olan sizsiniz

    YanıtlaSil
  38. bülent ersoy çirkin olbilir bakımsızda olbilir ama sizin gibi kalbi iğreç değil siz insan olamassınız vatan haileri kendi ülkenizin sanatçısı için nasıl böyle yorumlar yapabilirsiniz o bu zamana gelene kadar neler yaşadı biliyormusunuz biraz saygı göstermesini öğrenin önce insani duygulardan uzak yaratıklar okumuş cahiller millet uzaya gidiyor sizler ise dedikodu peşindesiz bir düşünün bülent ersoymu zavallı yoksa sizmi

    YanıtlaSil
  39. aynı saruhan hunel'e benziyor bülent hanım sen bence saruhan hunel'e evlen armağan'ı nedeceksin o sana göre biri değil cunku o senden kac yaş küçük ama saruhan senin yaşına tam uygun birisi bülent ersoy sen saruhan'nın küçük serce'si ol saruhan ve bülent tam yakıştılar ya puhahahaha ha ha ha hihihi hih hih

    YanıtlaSil
  40. aynı kuşum aydına benziyo dıkkatlı bakın

    YanıtlaSil
  41. bülent hanım sizi çok seviyorum ben izmir çeşmeden emre saygılarımla

    YanıtlaSil
  42. bülent abi sen kendini değiştirmeyi becerdin ya bu yüreği nasıl değiştirmeyi düşündün hayat kahbelerle dolu belkide bunun için bu yolu seçtin ama sen hep bizim bülent abimizsin keşke olmasaydı dediğin an çok geç olacak ama vakitsiz olmayacak inanıyorum yine eski hale geleceğini

    YanıtlaSil
  43. bence herşeyden önce gazetecilerin yaptığı çok yanlış bazı ünlülerde makyajsız çirkin birtek BÜLENT ERSOY değil bunda şa
    ırıcak birşey yokkk

    YanıtlaSil
  44. ya yaprak çok haklı size ne oluyorki insanları dış görünüşle yargılamak ne kadar yenlış HEM GIYBET YAPİONUZ BUNLARI DEMEKLE.SIKIYOSA BİR DE ONUN YÜZÜNE DEYİN BUNLARI BENCE BEN BU YORUMLARI OKUYUCA SİZLERDEN BENİM MİDEM BULANIYOR.NE KADAR İĞRENÇ OLDUĞUNUZU DÜŞÜNÜYORUM YÜZÜNÜZE BAKARAK DEĞİL RUHUNUZU GÖREREK.BENCE BÜLENT ERSOY TÜRKİYENİN VE DÜNYANIN EN BÜYÜK SESİ.

    YanıtlaSil
  45. bülent ersoy kimdir dediklerinde şu köşedeki sarhoştur dememişler değilmi o bir doğayaedir ve ses sanatçısıdır demişlerdir ama ne yazıki bizim insanlarımıza bülent ersoy kimdir diye sorduğumuzda ise cinsiyetini değiştirmiş bir ............ kişidir derler önemli olan bu değil tabiki dışın nasılsa için öyledir diye bir kaidemi var bület ersoy türkiyenin gururu ve en müzeyen sanerden sonra türk sanat müziğinin doğayenindir bir daha bu dünyaya bir bülent ersoy daha gelmez açıkçası kıymetini bilmek gerkir

    YanıtlaSil
  46. bence çok korkubç anne öçü

    YanıtlaSil
  47. bu bßülent esoy degilki..bir imajdir....cünkü resme bakacak olursaniz ne sagda nede solda beni var...
    bu bayan mexikali ,ve blent ersoya benziyeni buraya imaj olarak konulmustur,bülent ersoyu komsumuz olarak taniriz makyajsiz halinide biliriz ve genede makjajiz da güzeldir..bu bir oyun ve bir imaj remidir ...yani foto montajdir...
    ne olursa olsun onun sesine hayranim,,eger becerebiliyorsaniz onu gibi okumaya bende size güzelsiniz diyeyim...

    onun sesi güzel ya yeter .kadin veya erkek gencliginde bebek gibiydiydi,erkek olarakda nur gibi yüzü vardi kadin olarakta gencken güzeldi 65 yasindakinden ne beklersiniz ki

    YanıtlaSil
  48. kendide güzel seside güzel nitekim allahin yarattigi bir kulludur.

    YanıtlaSil
  49. ŞU KONUŞTUĞUNUZ LAFLARI ANCAK KAFİRLER KONUŞUR ALLAHIN CEZALARI Bİ İNSANDAN BAHSEDİYOSUNUZ AĞZINIZDAN ÇIKANI KULAĞINIZ DUYSUN SİZ NE SANIYOSUNUZ LAN KENDİNİZİ SİZ MELEKMİSİNİZ SANKİ HANGİNİZ ZİNA YAPMIYOSUNUZ HANGİNİZ PİSLİK PEŞİNDE KOŞMUYOSUNUZ ÖNCE SİZ PİS KİRLENMİŞ VÜCUTLARINIZI KALPLERİNİZİ TEMİZLEYİN TÜÜÜÜÜH SİZİN SURATLARINIZA SİZ BÜLENT ERSOYUN ÇÖPLÜĞÜ BİLE OLAMAZSINIZ ALLAH SİZİN ÇOCUKLARINIZINDA BAŞINA VERSİNDE ANLLAYIN ONUN NE ACILAR ÇEKTİĞİNİ MİKROP PİSLİK YUVALARI

    YanıtlaSil
  50. yazıklar olsun yapılan yorumlara ne çabuk unutuyorsun insanı insanlığı bu öfke neden allahın yarattığı kullarız hepimiz neyi kınıyorsanız allah başınıza verir..ne düşünürseniz onu yaşarsınız bende allahın yarattığı bi kulum gayim ama gay olmasam da bir insana bu denli silahlı bıçaklı saldırıya nefretle karşı çıkardım inanın bana sizle sizin gibi zalim kullarla aynı evrende yaşamaktan utanç duyuyorum ...

    YanıtlaSil
  51. ııyyykk diyorum başka bişey demiyorum Allah ım bu da senin kulun ne diyebilirim ki TÖBE TÖBE

    YanıtlaSil
  52. ne yazıklar olsunu yaa baksana herife, yüzünün nuru gitmiş yıllarını şan, şöhret, bolluk içinde geçirdi. ne üzülcekmişim. onun yüzüne harcadığı makyaj parasıyla kaç insan doyar beeeee. boşversene.

    YanıtlaSil
  53. ya bu kadar iğrençlik olamaz popoma kaş göz çizsem daha güzel olur =))

    YanıtlaSil
  54. aynı deli gibi ve korkutucu

    YanıtlaSil
  55. asıl bu yorumları yapana yazık o da insan sonuçta. gerçi tabi onada yazık bu arada makyajın sağlığımıza etkisinide görmüş olun. bide sizden isteğim bu fotoları buraya koyup midemizi kaldırmassanız sewinirim İNSAN SAĞLIĞI İÇİN... :)))))

    YanıtlaSil
  56. hayatımda bu kadar gülmedim bu nasıl yorumculuk yarabbi. valla resmen hakkını vermişsiniz tebrikler bu kadın demek için bir filo toplamak lazım:)ögggggggg

    YanıtlaSil
  57. sen erkekmisin kamısın

    YanıtlaSil
  58. ya siz ne kadar tuhaf insansınız bülent ersoya laf atıp onu kıracagınıza kendinize bakın her koyun kendi bacagından asılır siz kimsiniz ki bülent ersoya laf söylüyosunuz sana yapılmasını istemedigin bi şeyi başkasına yapma cuvaldızı ilk kendine batır sonra başkaları hakkında konuş işte böyle boş sözler söyliyerek hem kişiliksizliginizi hemde sayın bülent ersoyun günahını alıyosunuz yazıklar olsun size yazık

    YanıtlaSil
  59. bu kadını buraya bilgisayarı çökütelim diyemi koydunuz şeytanda yoktur bu surat bülent abi

    YanıtlaSil
  60. ne salak insanlarsınız siz ya midesi bulanmışmış lan aptallar siz önce kendinize bakın be böyle midem bulandı falan yazanlar beyin bile yoktur ya allah ona ses vermiş sana ne vermiş hiçbişey beyin bile vermemiş ya allahın yarattığını sorgulamak size mi kaldı

    YanıtlaSil
  61. bence çok kötü.armagan nasıl dayanmış bilemiyorum.ama insanların dış örünüşü önemli degil iç güzellği önemlidir ma bence berbat bi resim.bence bülent(abla veya abi)resmini vermeseymiş.ben olsam vermezdim.armağan abi neden evlenmşişşiki.ben olsam (ab veya abla)evlenmezdim.nasıl dayanıyoki.armagan abi dudaklara dikkat öperken patlayabilir.aman dikkat!!!!!

    YanıtlaSil
  62. allah sizin çocuklarınızı daha beter yapsın siz ananıza bakın bülent ersoy sizi ayakkabı parasıyla alır

    YanıtlaSil
  63. ekranlarda görmekten igrendıgım tek ınsan bülent ersoy sensın ayy ne yüzle cıkıyon bılmıyom kı top senı sonradan dönme ya adam gıbı erkek olsaydın ya burda kı lerın hepsı yalaka cok seyıme bülent peh peh...

    YanıtlaSil
  64. bu adammı karımı ne yaragımsa bu foto bizi kadınlardan uzaklaştırıyo allahını seven kaldırsın şu fotoyu

    YanıtlaSil
  65. bence berbat bir fotoğraf ooff midembulandıkim bu resme aşık olur inanamıyorum bülent hala

    YanıtlaSil
  66. şurdaki yorumların hepsine bakıyorumda türk milleti olarak nekadar seviyesiz nekadar küstah yani söylenecek o kadar çok söz olmasına rağmen susuyorum bu yorumları yazan insanların kendi kişiliklerini terbiyesizliklerini ortaya sunduklarını söylüyorum.......keşke sizde bir bülent ersoy olabilseniz onu bırakın bülent ersoyun saçının teli bile olamazsınız....bunları yazmak yerine ben şahsım olarak o sesin yüceliğine yorumlarına hal ve hareketlerine bayılıyorum rabbime şükrediyorum bize böyle kudretli sesi dinlememiz için bülent ablamızı bize armağan etmiş....ne mutlu bize ne mutlu onu doğuran ana babaya....tek dileğim var bülent ablamı bir kere görmek okadar çok seviyorumki onu kendi canım kadar vallaha onu bir kere görmeden ölürsem gözlerim açık gidecek öbür tarafa hep dua ediyorum....seni çok seviyorum bülent abla 24 yaşındayım kızı sayılırım ama hergünüm onu dinlemekle geçiyor ve ömrümcede böyle geçecek

    YanıtlaSil
  67. kotü yorum yazanlar neden bosu bosuna ateş topluyorsunuz. gıybet edıyorsunuz. allah askına sızın suratınızdan güller mı akıyor

    YanıtlaSil
  68. bence güzelsiniz hiç aldırmayınonlara benim babam var adı ahmet kars onun seside sizingibi gür valla düğünlerden hep çağrıyolar sesi tıpkı ferdi tayfura benziyor lütfen onu yanına al bülent abla nolur

    YanıtlaSil
  69. n. kaleli çok haklı bence insanlarla dalga geçmekten o kadar çok zevk alıyorsunuzki ama aptal olduğunuzuda unutuyorsunuz ALLAH'ın verdiği canla dalga geçilmez kendinizi bülent ersoyun yerine koyun bakalım ne olcak...bülent ablacım seni seviyorum sesine hayranım...

    YanıtlaSil
  70. kötü yorum yapanlar siz bu kişiyle ilgili kötü şeyler yazıyorsunuz peki ya Rabbim sizi bundan daha kötü bir yüz haline getirirse o zmn pişman halinizi görmek istiyorum.dalga geçmenize gerek yok o zaten kadın olmakla hata yapmış. he bu arada kötü sözlerinizi kendinize saklayın buraya yorum yazmayın ve hiçbir kimseyi gıybet etmeyin ki siz bundan anlamazsınız iyi yorum yapanlar Allah sizden razı olsun şunları uyardığınız için anlamakta zorluk çekiyorlar bence byby

    YanıtlaSil
  71. kim ne diyosa desin hiç önemli değil tek kelimeyle harikasın benim için ben senin en büyük hayranlarından birinim.

    YanıtlaSil
  72. uzaylıları bunun yanında angelina jolie kalır

    YanıtlaSil
  73. valla kurban oluyum allah a kendı kendı kendılerını oyuncaktan maskara edıolar zaten coğu öyle yüzlerının nuru dokulmus yozgattan yasmin

    YanıtlaSil
  74. aLLahımm şéytan qörseydım böle qorqmazdım sanırım yaraßßımm baSımıza taşlar yaqaCaqqq sana Sığındım allahııııımmm xD

    YanıtlaSil
  75. en büyük haranınınım bende transexsüelim burda bülent abi diyenleti knıyorum cahiller pembe kimliğine sahiptir bu kişi sana ip adresinden ulaşıp davada açabilir dikkatli olun kadın olan birisine abi nasıl dersiniz cahil insanlar cahillerrrrrrrr kınayanlar sizinde çoçuğunuz olaçak korkularla yaşayın inşallah benim çoçuğumda böle olur diye korkarak vicdan azabıyla yaşayın allahın yarrtığı kula kınayan insanlara sözüm!!!

    YanıtlaSil
  76. hayatımda hiç bir korku filminden kormadım ama bu foto korku filminide geçio one ole yha aynı maymun gibi suratı var fotoya baktkça midem bulanıo iyyşşşşşşş iğrenç yha gerçi bülent ersoyun makyajlı halide bole mide bulandurucı bununla nasıl evleniolar yha helal olsun ne mide varmş bunnlan evlenene

    YanıtlaSil
  77. kurbağadan farkı yok

    YanıtlaSil
  78. bülent ersoy temiz yürekli açık sözlü onu seviyorum inş bundan sonra hayatında hep mutluolur o mutlulugu hak eden değerli bi insan onun için dua edicem. ona laf söyleyenler günahsız melek olduklarını düşünüyorlar heralde kimin cennetlik kimin cehennemlik olduğunu ancak ALLAH bilir .ALLAH sizleride affetsin

    YanıtlaSil
  79. şarkılarını çk beyeniyorum çokkk ta ii biri bence insanın dışı deilde içi önemli diyorum

    YanıtlaSil
  80. bülen ersoya hayranım seni çk seviyorum sana iğrenç yasanlarda allahından bulsunlar sanki kenler çok güzellerdeeee

    YanıtlaSil
  81. BÜLENT HANIM DOĞUŞTAN ÇİFT CİNSİYETLİYDİ, O YÜZDEN HORMONLARININ EN YATKIN OLDUĞU CİNSİYETİ SEÇTİ, BÖYLE DOĞMAYI KENDİSİMİ İSTEDİ SANIYORSUNUZ? GÜZEL OLMAYABİLİR YAPMIŞ OLDUĞU AŞIRI ESTETİKTEN DOLAYIDA BU HALE GELMİŞ OLABİLİR AMA HİÇ BİZAMAN ONU YÜREĞİYLE DALGA GEÇEMEZSİNİZ ONUNDA BİR GURURU VAR KALBİ VAR YAZIKK DEĞİLMİ RENCİDE EDİCİ YORUMLAR YAPIYOSUNUZ İÇİNİZDE TUTAMIYORMUSUNUZ LAFINIZI, SIRF KARALAMAK İÇİN NELER DİYOSUNUZ YAZIK YAZIKK...

    YanıtlaSil
  82. allahım sn bizi nasıl bi imtihana sokuyosun yarabbim töbe töbe D:D:böggg

    YanıtlaSil
  83. bütün sanat çı lar üle ki hiç şaşırmadım

    YanıtlaSil
  84. allah sana ses vermiş sen sanatını icra et bülent hanım gerisi fasa fiso migdesi kalkanlarda önce kendilerine baksın sonra eleştiride bulunsun oses sizde oldugu sücece türkiyenin divası yanlız sizsiniz saygılarımla

    YanıtlaSil
  85. ayyyyy ne kadarda güzel bi beyefendi nazar değmesin kıyamam bakmaya...

    YanıtlaSil
  86. dehşettttttt.

    YanıtlaSil
  87. bence bu foto yalan gerzekler ne bılgısayarda bısey yapıyolar sankı oymus gıbı koyuyolar ayrıca o olsa ne olur ona bu lafları soyleyen kultursuzler onun b.....ku olamazlar siz insan degilsiniz artık insanlıgınızı unutmussunuz yargılamak sızın gıbı kucuk ınsanlaramı kaldı hayvanlar

    YanıtlaSil
  88. divan değil diva
    beyeniyorum değil beğeniyorum
    haranıyım değil hayranıyım.
    Dilimizi katletmeyin lütfen....

    AYRICA KİMSENİN FİZİKİ GÖRÜRÜNÜMÜNE İĞRENÇ DEMEYELİM LÜTFEN.ALLAH BİZİ MAHLUKLARIN EN ÖZELİ OLARAK YARATMIŞ.YILAN VEYA FARE DE OLABİLİRDİK...

    YanıtlaSil
  89. ya resime bakamıyorm gece rüyama girecek canavar kılıklı karı ay adam bağcılar gazi lisesi 9-N lilere selam olsun

    YanıtlaSil
  90. Öncelikle buradaki birkaç kişiyi tenzi ederek söylüyorum gerisi birkaç çocuktan başka bişey değil ,aslında söylenecek çok şey var elbet ama hakkettiklerini söylersem onlardan farkım kalmayacak,Arkadaşlar hiç Bülent ersoy' ben öyle güzelim böyle güzelim dediğini duydunuzmu.o sadece Allahın ona lütfettiği sesinin güzelliğini dile getirir,ve bunu sunar bizlere,güzellikle alakalı bir iddiası yokki zaten ,durum böyle iken siz neyi ısaptladığınızı zannediyorsunuz,kişiliği yada yaradanın ona biçmiş olduğu hisleri tasvvip edelim yada biz allahtan daha çok bilip onu ezelim ama unutmamak lazım o çok büyük bir değer ve do sundan si ye kadar sanatçı .hadi o yönünüde geçin ve sizlere ters gelen ahlaki değerleri ele alalım . kaç kişiyle adı çıktı heristediğini elde edebilecek kudrete sahipken kimin kocasıyla adı çıktı sanatından başka neyini sundu sizlere .ama yok siz bunlara değer vermezsiniz siz onun kocasıyla bunun karısıyla gezen sanatı geç şarkı söylemeyi eteğini kaldırım mahremini gösteren kişilerle özdeşleştirmişsiniz ...sizleri bülent hakkındaki yorumlarınızdan dolayı kınayamıyorum!bu kadarsınız çünkü saygılarımla.......

    YanıtlaSil
  91. ya iğrenç ya rüyamda görsem karabasan gördüm die korkarım bu ne hal ya kusun kusun resmen...

    YanıtlaSil
  92. bence bülent ersoya çirkin diyenler dönüpte kıçlarına gülsünler ahlaksız orusbular

    YanıtlaSil
  93. bu ne ya miydem kaldırmadı kusucam galiba

    YanıtlaSil
  94. Bu ne güzellik aşığım size bülent hanım

    YanıtlaSil
  95. ı want the play a game \Fevkaledenin fecvkinde bir oyun oynatıcam sana muck
    ay ne tatlı şeysin öyle bisiklete de binermiş

    YanıtlaSil
  96. bi öcü göydümm san ki:D

    YanıtlaSil
  97. oyle demeyin bulent abi seni cok seviyorum sen cok iyi bi insansin sen bu piclere dinleme senin kalbin herseye deger hemde disi degil ici onemli . siz sanki cok guzelmisiniz kendinizi bi bok sanmayin size de makiajsiz gormek isterdim ama istemem cunku uyuyamam korkudan.

    YanıtlaSil
  98. bakın burda herkese sesleeniyorum bu kimligin gösterse nolacak göstermese nolacak sonuçta yorumu var sizi hiç ilgilendirmiyor üstte ark biri demiş kimligi saklıyor di ha a g sen nie saklıyon kimligi hı gız varya seni elime gatarsam kötü olur hayvanlara saygı göster ama sen insan olm içn ben gösteririm senin yerine insanlar hakkında yorum yapmayın ileri geri konuşmayın bu dünyanın öbür tarafıda var dikatli konuşun herekse ii akşamlar

    YanıtlaSil
  99. tek kelimek le iğrenç ama ben ama ondan bile güzelim valahi

    YanıtlaSil
  100. bülent ibi mi desem yoksa ablamı :) şeytanlık sana bile bu halinlehiççççç
    yakışmamış:)

    YanıtlaSil
  101. Ben bu dünya beşeretini beğenenlere anlam veremedim. Sesi de kazma kendi de kazma. Neyine hayransınız şunun anlamadım. Herif şarkı söylerkende böğürüyo zaten. Eşşeğin anırtısını kasede çekin dinleyin, daha iyi. Hayran olduğunuz herif bu işte. Görün artık gerçeği.

    YanıtlaSil
  102. bence insanın hem hemde dışı önmeli ikisininde düzün oması lazım ama bu kadının hiç bi yeri düzgün değil

    YanıtlaSil
  103. her ne olursa olsun insan insandır güzellik çirkinlik önemli değildir öncelikle bunu bilmenizi isterim bülen abla dedinizmide orada durcaksınız ben onbu tek geçerim çünkü icra mükemmel çünkü isteyen istediğini desin arkadaş

    YanıtlaSil
  104. şu kendini bilmişler varya çok yazık size. neden biliyormusunuz? Allah'ın yarattığı insana iğrenç denilir mi diyorsunuz? Lakin siz bilmiyorsunuz ki her halde Allah Bület Ersoyu erkek yarattı. Eğer erkek haliyle kalsaydı kimse iğrenç demezdi. Bir sürü slikon, botoks yaptırmış Allah'ın yaratmış olduğu halden çıkmış yani. Ama bunu fark edemeyenlere sözüm yok.

    YanıtlaSil
  105. arkadaşlar böyle konuşmayalım ne olacağımızı hiç biliyoruz belki bundan daha kötü ya oyüzden herkez geleceğini düşünsünde konuşsun lütfen ne olacağımızı hiç bir zamn bilmiyoruz

    YanıtlaSil
  106. insanın baktıkça içi kararıyor. erkek olarak kalsa daha iyiydi.Eğer erkek haliyle kalsaydı kimse iğrenç demezdi. Bir sürü slikon, botoks yaptırmış Allah'ın yaratmış olduğu halden çıkmış yani. Ama bunu fark edemeyenlere sözüm yok

    YanıtlaSil
  107. ya bunu keşke kutsal damacana da oynatsalarda süper olurdu bari başkaların canavar yapmak için okadar makyaj yapıyorlar ama buna gerekmez hiç uğraşmazlar.varya ben bu durumda olam sokağa bile çıkmam ama ben bu duruma gelmem için salak olmam gerekiyor .neyineki senin okadar makyaj bu erkeklerrde kadınlara çok özenir oldular şu sıralar

    YanıtlaSil
  108. makyajlı halı daha guzelll guzelll kadın yaa

    YanıtlaSil
  109. Tmmmm her haLine sayqı duyuyorumm Fakat o tipte ne öyLe yaaww resim zewKimizin içine etti resmennn ama dediqim qibi sayqı duyuyorummm :)

    YanıtlaSil
  110. valla şahsen kanımca makyözünü tebik etmek lazım bülenti büloş yaptığı için süpersin makyöz idolumsün......

    YanıtlaSil
  111. Bülent Hanımın 1952 doğumlu olduğunu lütfen unutmayın yaş hiç kimseye zimmetli değil gençliğinde çok güzel bir hanım idi yaş itibari ile insanlar gençlik fotoğraflarında ki gibi görülmezler, o fotoğrafı çekip görüntüleyen insan 100 puanlık iş yaptığını mı sanıyor o adam her kim ise 60 yaş hali resmi ile 25 lik resmini bir mukayese etsin vede görüntülesin kendi gibi bilmez insanların sonra yorumunu okusun. İNSANLAR HER YAŞTA GÜZELDİR GÜZELLİKTE İNSANA EMANETTİR BİR BAKMIŞSINKİ İNSANIN YAŞIDA GÜZELLİĞİ DE KUŞ GİBİ UÇAR GİDER BÜLENT HANIMI ÇOK AMA ÇOK ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  112. adamin goruntusunden size ne ya kaldi ki ozel hayati sizi hic ilgilendirmez dedikodu yapmaya bayilan bir milletiz utanc verici ,onemli olan adamin sesi Bulent Ersoyu sesi sayesinde taniyorsunuz ,bravo manyaksiz halde karsiniza cikabilmis,bravo kendi kimligini ortaya koyabilmis bu zavalli turk toplumunda...

    YanıtlaSil
  113. dalga geçmeyin ya aynı şeyde siz olsanız insanların içine çıkamazdınız en azından utanmadan resmini koymuş yani siz olsaydınız neler yapardınız acaba dışarıyamı çıkmazdınız intarmı edrdiniz çok merak ettim şimdşk

    YanıtlaSil
  114. COK IYRENC ONU HIC AMA HIC SEVMIYORUM ONCEKI HALI DAHA GUZEL

    YanıtlaSil
  115. şeytanla anlaşma

    YanıtlaSil
  116. .Zİ.M.R.bende burada bazı yorumcular hariç diğerlerin hepsini kınıyorum arkadaşlar bizlere yakışmıyor böyle çirkin sözler atalarımız ne demiş kötü çirkin söz sahibine aittir yarın allah korusun bizim ve çocuklarımızın başına nasıl bir şey geleceğini allahtan başka kimse bilemez allah akibetimizi hayırlı etsin türk milleti bumudur müslümanlık bumudur hiç yakışmıyor sözüm ona çirkinlikten bahsediyorsunuz ama ağzınızdan pislik akıyor kimse kusura bakmasın ama sizin içiniz çirkin bana kalırsa kimsenin çirkinliği yada güzelliği kimseyi ilgilendirmez güzel olan nedir biliyormusunuz kimse hakkında kötü zanda bulunmamak herkesi olduğu gibi kabul edip onu her şekilde sevip sayabilmektir insan olanada bu yakışır anlayana.

    YanıtlaSil
  117. aman ne urasiyorsunuz kendi kendine hayatini kötü yapti allaha haval ediyorum erkek kalsaydi ne olcakti sinirime gidiyor

    YanıtlaSil
  118. ıy çk iğrenç bir varlık allahım sana geliyrumm...

    YanıtlaSil
  119. gece görsem korkarım

    YanıtlaSil
  120. BLOGU HORTLATIYORUM ULEEEEEEEEYNNNNNN


    OY ONEEEEE İĞRENÇÇ KAKA BÖÖÖĞHH .D BALGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ALALALALALHALLHLAHLA :D ALAHIM SANA GELİYORUMMM YAREBBİİİİM YAREBBİM KURTAR BENI BUNE LAYNNN GÖRMEZ OLAYDIIM İĞRENÇÇ :d

    YanıtlaSil
  121. ya inanmiyorum bu insan utamiyormu televizyona cikmaya?????????????????????????????????????ben onu televizyonda gorende kizligimdan utniyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaa iyrencc

    YanıtlaSil
  122. bence ön yargılı olmamak gerekiyor sonuçda oda allahın bir kulu herkesin kaderi allaha bağlıdır insanlar özgürdür kimin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez

    YanıtlaSil
  123. nebiçim bişey var sanki erkekten kıza dönüyo para gözünüzü boyamız vay divaymış .... milyarlık yüzük takıyomuş yuh ya bu kadar israf olurmu yuh size biraz akıl akıl gidip kaç yoksul aileye yardım edilcek parayla milyarlık yüzük alıyo salaklar bn zengin olsam şimdi yardım ederdim bizim çok borcumuz olmasına rağmen zengin olmamamıza rağmen azda olsa yardım ediyoruz size insaf insaf allah hidayet etsin....amin

    YanıtlaSil