..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

6 Şubat 2008 Çarşamba

avea ögretmen hattı değil avea ögretmen tarifesi kazığı..

geçenlerde müdahil olduğum bir dost ortamında arkadaşlarımdan biri yeni kullanmaya bağladığı avea öğretmen tarifesinden nası kazık yediğini anlattı.. bu hatlardan tam alacakken direkten dönen bi kişi olarak, bu olayı bir ibret mahiyetinde sizlerle paylaşmak istiyorum.. arkadaş yaklaşık 3 ay önce hattı almış.. ve ilk ay 30küsür ytl fatura ödemiş.. normal fln denerekten sorun olmamış.. 2. ay fatura 60küsür ytl gelmiş.. işte vergisiydi boku püsürüydü, öteki hat olsaydı daha fazla olcaktı fln diyerekten yine es geçilmiş.. ve geçen ay arkadaş cep telefonu faturası alanında kendi çapında bi rekor kırarak tam 180 ytl lik sözde konuşma yapmış.. bu benim gördüğüm, amerikadayken vodafone tarafından kazıklanıp tam 1000 ytl ödemek zorunda bırakılan arkadaşımdan sonraki ikinci en büyük fatura faciası.. herneyse amerikayı geçelim aveya devam edelim.. bunun üzerine arkadaş ayrıntılı bi döküm çıkarttırmış.. ve dökümde arkadaşın diğer operatörlerle sadece 30 dk yani yarım saat kadar görüştüğü ortaya çıkmış.. geriye kalan ise tamamen öğretmen tarifesinden faydalınarak yapılan görüşmelerde, avea nın insafsızca insanların bi taraflarına soktuğu kazık..!

bu olay üzerine ufak çapta bi google yaptım.. ve kısa bi süre önce avea nın öğretmen tarifesindeki sınırsız ibaresini sessizce kaldırdığını ve aylık ücretsiz görüşme süresini 1000 saatle sınırladığını öğrendim.. ahanda kaynaklar..

http://www.internethaber.com%2Fnews_detail.php%3Fid%3nVL3Q
http://www.sikayetvar.com%2Fpages%2F46425.php&eDA&usg=lQ
http://www.hayatinrengi.net/avea/6101-ogretmen-hatti-rezilligi-avea.html

siz siz olun iyice araştırmadan hiç bi kampanyaya dalmayın..

14 yorum:

  1. Kaynaklardaki tarihleri kontrol etmenizi ve bildiri yazmadan son gelişmeleri gerçekten araştırmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. aynen yapmıştım zaten dediklerinizi.. 30 dakikalık görüşmeye 180 ytl lik fatura göndermenin bence bi açıklaması yok..

    YanıtlaSil
  3. AVEA VA MOBİL TÜRK SANAL HIRSILIĞI DİKKAT
    AVEA İletişim Hizmetleri Müdürlüğü tarafından şu anda çevremizde tespit ettiğimiz sabit hat kullanıcılarına son 2-3 ay içerisinde fatura ayrıntı dökümünde 3750 MOBİL TÜRK şeklinde görüşme süresi 00 olan fakat ücret bölümünde 3.601700 şeklinde 5-6 detay gözüktüğü 3.601700 x 5 =18,00 YTL verilerle birlikte MOBİL TÜRK adı altında faturaya yansıyan ücretin 30 YTL (30 milyon) olduğu benim ve çevremde bulunan bir çok kamu kurumunda görev yapan memur arkadaşlara aynı şekilde avae faturası geldiği benim kullanmış olduğum telefonun MOBİL TÜRK’ün verdiği hizmetleri desteklemeyen (müzik, melodi, oyun indirme gibi hiçbir özeliği olmayan)3310 marka cep telefonunu kullanmakta olup AVEA İletişim Hizmetleri ile görüşmem neticesinde benim HİÇ BİR ŞEKİLDE MOBİL TÜRK ‘E BİR KAYIT VE ÜYELİK yaptırmadığımı defalarca belirtmeme rağmen bunun kendilerinden kaynaklanmadığını MOBİL TÜRK e ait 05557383750 numaralı cep numarasını verdikleri MOBİL TÜRK ile görüşmem gerektiğini belirtikleri.
    MOBİL TÜRK’e ait 05557383750 numaralı telefondan görüştüğüm arkadaşlar kendilerinde benim cep numarama ait böyle bir kaydın olduğunu ve kendilerinin sadece bu kaydı iptal edebileceklerini başkada bir bilgi vermeyeceklerini belirtikleri benim üyeliğimin kim veya kimler tarafından yapıldığını SIR GİBİ SAKLANDIĞI ve karşımda ben ve diğer memur arkadaşlarım hiçbir görüşecek yetkili bulamadığımızı AVEA İletişim Hizmetleri Müdürlüğü tarafından memur arkadaşlardan bu şekilde ÇALINAN MİLYARLARCA LİRA OLDUĞUNU BU KONU İLE İLGİLİ GEREKEN HASASİYETİ GÖSTEREEK GEREK ARAŞTIRMA GEREKSE HABER YÖNÜNDEKİ ÇALIŞMANIZ BİZ KAMU KURUMUNDAKİ MEMURLARI SEVİNDİRMEKLE BİRLİKTE AVEA FATURASINA BÖYLE BİR ÜCRET YANSIMAYANCEBİNDEN PARASI SANAL YOLL ÇALINMAYAN MOBİL TÜRK İLE İLGİLİLİ BÖYLE BİR TUZAĞA DÜŞMELERİNİ YAPACAĞINIZ HABER SAYESİNDE ÖNLEYEBİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR

    KAMUDA ÇALIŞAN MEMURLAR

    YanıtlaSil
  4. avea yine yaptı yapacagını bu ndemek 1000 dk sınırlaması şimdi söyleniyor hanı 10 yıl suren anlasma rezillik avea kullanmayacagım ögretmen hattimi iptal ediyorum

    YanıtlaSil
  5. bu ne biçim bir kurum daha yeni ögrenıyorum
    benımde faturam 62 mılyon gelmıs vede okadar gorusme yapmadıgım halde demekkı sınarlama varmıs vede bızım haberımız hıc olmadı
    bu resmen hırsızlıkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  6. bu avea tam şerefsiz

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle katılıyorum, ya güya öğretmen hattı ve öğretmenlerin görev yaptığı köylerde avea çekmiyor!!! bi de utanmadan reklamını yapıyorlar. başka operatörü aramadığım halde, 35 den aşağı fatura gelmiyor. en kısa zamanda iptal ettireceğim.kimseye tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
  8. bu mobiltürk denilen illete bulaştıran aveadan başkası olamaz.bu para tuzakları da hiç bitmeyecek.bize düşen saflığımızı üzerimizden atıp hakkımızı aramaktır.biz nasıl çatır çatır ödediysek onlar da bir gün bunun faturasını ödeyeceklerdir

    YanıtlaSil
  9. az önce mobil 3750 tuzağına düştüğümü öğrendim demokratik tepkimizi kullanarak avea sitesine mail atmanızı rahatsızlığımızı iletmenizi öneriyorum

    YanıtlaSil
  10. hocam 1000 saatle sınırlanmış demişsiniz o 1000 saat değil dakika...

    YanıtlaSil
  11. AVEA YALAN SÖYLEYEN İNSANLARI KANDIRAN BİR ŞİRKET.AMA NEREYE KADAR.3 HATTIM VAR.İPTAL ETTİRECEM.ULAŞAMIYORUM.Ş...LERE.ÖĞRETMEN ARKADAŞLAR SAKIN ALDANMAYIN.....DİKKATLİ OLUN.KONTÖR KAMPANYALARINDAN VAZGEÇMEYİN .AVEA TAM KAZIK.

    YanıtlaSil
  12. AVEADAN NASIL KURTULABİLİRİM .KİMSEYE ULAŞAMIYORUM ACİL CEVAP VERİN LÜTFEN LÜTFEN.

    YanıtlaSil
  13. size aynen katılıorum ögretmen hattı kullanıorum kapatmama ragmen 150tl fatura geldı bu ne saçmalık sakın dıorummmm

    YanıtlaSil
  14. AVEA'nın Kazıyım!
    AVEA bu sefer işi büyüttü. Faturalı hat almayı kabul eden herkese 66 TL'ye her yöne ama her yöne, sınırsız ama sınırsız konuşma hakkı verdi. Ama sözleşmeye de her zaman ki gibi şerh düştü: 10 bin dakikayı aşan konuşmalar incelemeye alınacak ve kötüye kullanımlar tespit edilerek hatların iptaline kadar yaptırım uygulanacak. Ama tabiî ki sözleşme de bu, en görünmez yerde, binlerce satırın içerisinde, dikkat çekilmeyecek bir bölgedeydi. Dikkat çekecek yerde olsa ne yazar? Reklamlarda “her yöne ücretsiz” olmasından dem vurulmuyor muydu? Vuruluyordu ve nitekim bende enayiliğine doymayan bir abone olarak bu tarifeye hemen balıklama atladım. AVEA'nın el ense çekeceğini bile bile. AVEA, kullanıcılarını yine aldatacağının sinyalini bundan birkaç hafta önce vermişti zaten. Gönderdiği bir SMS'le “görüşmelerimin makul seviyeyi aştığı, hattımın kapanmasına kadar gidebilecek yaptırımlar uygulayabileceklerini, dikkatli olmamam gerektiğini” biz müşterilerine bildiriyordu. Makul seviye nedir? İnsanlar “sınırsız görüşme özgürlüğü” kazanmamış mıdır? Sınırsız görüşmenin makulü mü olur? Allah aşkına insaf! Kul hakkı adına insaf! Sözleşmeyi okumaya bile fırsat vermeyip direkt SMS yoluyla tarifeye geçirttiniz. Sonra 10 bin dakika sınırını icat edip, görüşmeleri 10 bin dakikayı geçmeyen benim tarifemi iptal ettiniz. Ayrıntıyı görmedim, velevki 10 bin dakikayı geçtim; sınırsız konuşma hakkıma ne oldu? Benim de aldığım bu mesajı alan kullanıcılar müşteri hizmetlerini aradıklarında problemlerini çözecek bir yetkiliye ulaşamıyordu. AVEA, reklâm jeneriğini dinletiyor ve AVEA'lıları çileden çıkarıyordu. Daha sonra 500 numaralı müşteri hizmetlerine bırakılan sesli mesajda “makul seviyeyi aşmayan kullanıcıların o mesajı dikkate almaması” söyleniyordu. Ve son günlerde “her yöne sınırsız” tarifesi kullanıcılarına gönderilen mesajda aynen şöyle deniyordu: Tarifeniz HerYöne1000 tarifesi olarak değiştirilmiştir. Tarifemizi, tüm vergiler dâhil ayda 59 TL ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Heyhat! Bu ne cüret, bu ne haddi aşmak, bu ne saygısızlıktır. 66 TL'ye sınırsız konuşturan AVEA, 59 TL'ye 1000 dakika konuşturacak. Bak sen şu işe! Sen AVEA; sen değil miydin kamu hattı tarifesinden, her yöne sınırsız tarifesine geçiyorum diye benden 66 TL hava parası alan? Sen değil miydin sırf tarifemi değiştiriyorum diye hiç hakkınız olmadığı halde insafsızlaşarak 66 TL'yi faturaya yansıtan, toplamda 66 + 66 = 132 TL alan? Kamu hattı tarifesinde yediğim çelmenin ardından da yaptığım gibi bugün de aynı şeyi yaptım. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Ben bu satırları yazarken hatta beklememin 32. dakikasındayım ve karşıma henüz bir müşteri yetkilisi çıkmadı. Bu aramamın bugünkü 3. aramam olduğunu da belirteyim. Kullanıcının karşısına müşteri temsilcisini çıkaramıyorlar. Çünkü verecekleri cevap yok. Ne yani; “biz paraları cebe indirdik, bu kadar yeterli. Siz enayiliğinize doymayın” mı desinler? İlahi AVEA… Fena kandırdın yine beni. Bu yazdıklarımı söyleyebileceğim telefona çıkan bir müşteri yetkilisine ulaşamadığımdan derdimi bu sütunlardan binlerce okur ile paylaşmak zorunda kaldım. Kusuruma bakmazsınız artık! Siz yeni bir tarife daha üretin. Ben ona da geçerim. Bende tüy daha çok. Yolun.

    YanıtlaSil