..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

30 Ocak 2008 Çarşamba

ne menem bişemiş bu biyokimya denen ders..

orayı ezberle, burayı ezberle, şurayı unutma, burayı şöle düşün, kıldı, tüydü.. kafam şişti lanet olsun nerden kaldım büte ya!! şimdi bakın A, B, C, D, E, K olmak üzere 6 temel vitamin var.. sonra bu vitaminlerden B vitamini tam 8 çeşit.. B1, B2, B12 vb.. hepsinin türlü türlü özelliği, türlü türlü kaynağı, türlü türlü faydası, türlü türlü zararı, türlü türlü metabolik emilimi var.. ama ne yazık ki bende sadece 1 tane beyin var..

herşey vitaminlerle kalsa yeter.. monosakkaritler, polisakkaritler, D-glukoz, bilmemne, yok aminoasitler, lipidler, proteinler, enzimler.. bu derse çalışırken ezberlediğim herbir sayfa için eminim beynimde onlarca hücre ölüyodur, ömrümden herbir sayfa için en kötü ihtimalle birer gün eksiliyodur..

ha bide unutmadan nükleik asitler konusu var ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.. :mad o DNA nın bir replikasyon mekanizması var ki aman Allahım evlere şenlik ya.. okudukça insanın DNA olası geliyo.. tamam kabul ediyorum bilimden teknikten hoşlanan insanlar için tüm bunlar inanılmaz keyif verici şeler olabilir ama ezberlemekten nefret ediyorum ve ezberlemekten başka çaremin olmadığı durumlardan daha da nefret ediyorum.. bide şöle bi olay var bişeyi ezberlerken diğerini anında unutuyorum.. nası bi iş anlamadım gitti ak!! bazen düşünüyorum ben nasıl son sınıfa kadar gelebildim diye ama ALlahın bi hikmeti işte.. herneyse.. çalışayım ben.. :/

1 yorum:

  1. yalnız değilsin senden çok var :) hatta daha kötü durumda olanları da göz önüne alırsan şanslısın bi bakıma :)

    YanıtlaSil