..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

29 Ocak 2008 Salı

kullandığım firefox eklentileri..

geçenlerde yabancı bi blogda görüp heves etmiştim.. aklımdaydı vaktim varken bende yazayım.. belki bi müslümanın işine yarar :)

+ MeasureIt - bir web sayfasındaki herhangi bir alanı piksel cinsinden ölçmeye yarıyor..
+ Paste & Go 2 - kopyaladığınız yazıyı yapıştırırken o yazıyı otomatik olarak aratmanızı ya da yazı eğer bir adresse otomatikman o sayfaya yönlenmenizi sağlıyor.. çok kullanışlı..
+ SearchStatus - bulunduğunuz sayfanın page rank değerini alexa sıralamasını gösteriyor.. benim için vazgeçilmez :)
+ UsageCounter - firefox ekranında ne kadar vakit geçirdiğinizi söylüyor.. mesela ben 24 marttan bu yana 740 saat geçirmişim.. o ha.. :0
+ ColorZilla - ekrandaki herhangi bir noktanın renk kodunu öğrenmenizi sağlıyor.. webmaster arkadaşlar için oldukça yararlı bir eklenti..
+ DownloadStatusBar - bu da klasik bir indirme yöneticisi.. bu eklenti sayesinde zırt pırt açılan indirme ekranından kurtuldum..
+ FireFTP - basit ama kullanışlı bir FTP programı.. küçük işlemler için ideal.. koca koca FTP programlarıyla uğraşmaya son..
+ FoxyTunes - müziksiz olmaz diyenlerdenseniz eğerbu eklenti çok işinize yarayacak.. winamp ya da media player ınızı firefox üzerinden kontrol edebilmenizi sağlıyor..

bu arada belki merak edenleriniz olur şu an bilgisayarımda firefox'un 2.0.0.11 sürümü yüklü bulunmukta.. ve bu eklentilerin hepsi sorunsuz, birbirleriyle gayet uyumlu bir şekilde 768 mb ram barındıran xp yüklü bilgisayarımda onlarca tab açıkken bile herhangi bir kasma belirtisi göstermeden çalışmakta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder