..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

24 Ocak 2008 Perşembe

it has been so long..

uzun zaman oldu bloguma yazı yazmayalı.. verilmiş sözler, eklenmesi düşünülen yazılar hepsi yalan oldu kısa bi müddet için.. araya giren 2. vizeler, finaller derken tipik bir 4. sınıf öğrencisi olarak tüm hayatım 3-5 kıçı kırık dersten ibaret bir hal aldı.. neyseki bütünlemelere kadar kısa bi ara (yaklaşık 10 gün fln işte) verme şansımız oldu.. inşallah çok fazla büt gelmez de yayıla yayıla blogumla ilgilenir bol bol tatil yaparım.. :/

blogdan uzun kaldığım zamanlarda cevapsız kalan sorularınız, onaylanmayan yorumlarınız için özür dilerim.. dediğim gibi herşey mk mun finalleri yüzündendi.. kişisel blogumdan uzak kaldım ama internetten de uzak kaldım mı? tabi ki hayır.. boş bulduğum her fırsatta bir daha belkide asla güncellemeyeceğim 10bilmem kaç tane yeni blog açtım.. 1 tane .com adres aldım.. değişik bir fikir üzerinde çalışıyorum.. bakalım işe yararsa köşeyi dönmeyi planlıyorum..

diğer boş vakitlerimle de bol bol PES oynadım.. ertesi gün peşpeşe 2 final varken ders çalışmayıp arkadaşlarla lig grup PES oynamanın ve peşine bi partide cila mahiyetinde batak atmanın ne kadar keyifli bişe olduğunu keşfettim :]

herneyse, yazacaklarım aklımda inşallah zaman buldukça devam etcem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder