..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

24 Ocak 2008 Perşembe

how i met your mother dizisi hakkında..

dizi elime geçmeden önce zaman zaman cnbc-e üzerinden denk geldikçe izliyordum ama ne yalan söyleyeyim hikayeden uzak kalınca bu kadar tat vermiyordu.. ama o zamandan dizi kalitesini belli etmişti.. geçenlerde elime geçen how i met your mother serisini bir çırpıda tükettim.. 2 sezon yaklaşık 50 bölüm..

bu da yeni moda oldu sanırım.. bir zamanların arkadaştan vcd alıp evde tv de izleme modasını takip eden dvd kiralama modasından sonra şimdi de yeni trend bu.. cnbc-e de amerikan yapımı bir dizi meşhur olur.. daha sonra bi şekilde bu dizinin dvd leri ele geçirilir ve bitirene kadar günlerce izlenir.. herneyse bu apayrı bi konu oldu.. how i met your mother dizi toplist'ime 2. sıradan giriş yaptı.. son durum ise artık şu şekilde:

1. lost
2. how i met your mother
3. prison break
4. heroes

my name is earl dizisinin dvd leri henüz elime geçmedi.. o diziyi de bitirene kadar sıralama bu şekilde kalır.. ama onu izledikten sonra toplistte çok önemli değişiklikler olabilir.. neyse çok abarttım galiba :D bu diziyi komple seri olarak izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum, 3. sezonunu da büyük bir heves ve istekle bekliyorum..

2 yorum:

  1. Bu diziler benim de favorilerim arasında. Ayrıca izlemediysen Las Vegas'ı da öneririm.

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın.. las vegası da daha önce bir çok kez izlemiştim.. ama dvd si yok elimde.. onu da listeme katmalı, dvd sini edinmeliyim bir an önce..

    YanıtlaSil