beklenen kar yağışı başladı..

saat 00:00 itibariyle zonguldak semalarında beklenen kar yağışı başlamış bulunmakta.. salondaki pencereden tesadüfen farkettim.. çocukluğumdan beri kar yağışına karşı acayip bi hassasiyetim var.. o zamanlar okul tatil olcak diye götüm tavana vururdu şimdi öle bişe de yok.. bilmiyorum işte kar yağmasından inanılmaz hazzediyorum.. pencereden doğru saatlerce izleyebilirim..

ayrıca -kişisel tercihlerimin konumuzla her ne kadar alakası olmasa da- kartopu oynamayı sevmem.. poşetle kaymak güzel oluyo ama :)

Yorumlar

  1. Kar süper bisiy de gostepeye yagmııyorrrrr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi