çok meşgulüm.. 7 blog ne demek lan..

kafamda o kadar çok şey var ki yapacak, nereden başlayacağımı sapıtmış vaziyetteyim :) ne sitesi açsam diye düşünürken bir anda (nasıl olduğunu bende anlamadım :) şu anda okumakta olduğunuz bu blogla birlikte tam 7 adet bloga hükmetmeye başladım.. hangi birisine içerik yetiştircem bilmiyorum açıkçası ama baş koyduk bir yola bakalım gidiyoruz.. ilk olarak adresleri aldım, içerik eklemeye çalışıyorum şu anda.. ardından link almaya ve pr(pagerank) geliştirmeye çalışcam.. daha sonra da siteler belirli bir ziyaretçi potansiyeline eriştiğinde reklam yayınlamaya başlicam.. ilk hedefim günde en az 3$ kazanmak.. böylece her ay bir çek alabilme şansım olacak.. ardından tabi ki hedefimizi elimizden geldiğince yükseltcez..

sitelerin adreslerini buradan deşifre edip art niyetli kullanıcıları kendime çekmek istemiyorum.. ilerleyen günlerde fikrim değişirse yayınlarım belki.. benim gibi bu tür bi projeye başlamak isteyen arkadaşlara yazılarım umarım bir yol haritası olur.. onlara da faydası olur..

unutmayalım ki; bilgi paylaşıldıkça artar..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi