..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

11 Aralık 2007 Salı

carmageddon 2 carpocalypse now..

ilk göz ağrım, bilgisayar oyunum carmegoddon 2 yi yıllar sonra yeniden keşfetmek üzereyim.. yamulmuyorsam eğer bu oyuna ilk kez yaklaşık 7-8 sene önce takılmıştım.. o zaman, bu zamandır daha da elimi sürmemiştim zatende yasaklanmış sanırım oyun bir çok yerde.. bu gece her nasıl olduysa oyun aklıma geldi (sanırım ekşide bi yerde gördüm) ve araştırmaya başladım, kısa süreli bi google taraması sonucunda yazımın sonunda da bulabileceğiniz rapid linkine nihayet eriştim.. ve şu anda oyunu büyük bir heves, umut ve mutlulukla 114 kbps hızla download ediyorum.. ayrıca, oyunun sadece 79 mb olması, kotalı adsl kullandığımdan bana ayrı bi mutluluk verdi bunu da anti parantez belirtmek isterim.. vay be bir zamanlar ne oynardım bu oyunu.. ahanda indi.. indirmek isteyen arkadaşlar için buyrun rapid linki : carmegeddon 2 carpocalypse now!

10 dk sonra gelen edit: grafikleri çokta iyi değilmiş :D ama olsun oyunun kurulum derdi bile yok.. indir çalıştır :)

5 yorum:

  1. teşekkürler suanda indiriyorum. wanted i izliyordum angelina kırmızı bi dodge kullanıo sanırım birden aklıma u oyun geldi 2000 de oynardık hemen indireyim dedim. çok saolasın nostalji olucak:)

    YanıtlaSil
  2. saolasın hocam bende ps1 de oynardım carmageddon1 :)
    aklıma geldi indireyim dedim büyük bir hevesle inmesini bekliyorum
    bu arada pc imdeki ilk oyun olan captain claw da iniyor :) 7-8 sene olmuştur oynayalı

    YanıtlaSil
  3. Çok sağol :) mütiş oyundur carmageddon.Savulun zombiler geliyorumm !!! :)

    YanıtlaSil
  4. aynen bende çok önceden oynardım zaten ilk bu oyunla tanıştım oyun oynayan biri degilim ama bu oyunun ayrı bir yeri var ilk göz ağırım benimde 1 carmadeddon 2.fifa 99 :) bu iki oyundan baska sey bilmiyorum harika olmus emegine saglık

    YanıtlaSil