..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

4 Kasım 2007 Pazar

yoksa beğenmiyor musunuz benim blogumu..

blogumu açalı baya bi vakit oldu ama henüz pek bi gelen giden yok maalesef, google dan düşen yolunu kaybetmiş bi kaç tıfıl kullanıcıyı saymazsak :/ ama yılmıyorum.. hevesliyim, azmim var.. daha ben yeni doğmuş, sadece 10 günlük bir blogum.. büyüyünce engadget olucam.. boing boing olucam.. ama önce anorganik kimya sınavına hazırlanmam lazım.. lakin pazartesi sınav var :/ bu arada bloguma ziyaretçi konusunda ki girişimlerime tüm hızıyla devam ediyorum.. ayrıca önümüzde ki günlerde zeytinyağından nasıl sabun yapılır gibi faideli bir bilgide vercem sizlere.. ayıptır söylemesi..

2 yorum:

  1. öncelikle adını çok beğendim bloğunun, faideli bilgilerde bakalım ne çıkacak..Kolay gelsin.
    www.mavilimon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. blogumu beğendiğiniz ve takip ettiğiniz için teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil