..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

24 Kasım 2007 Cumartesi

nokia bozuk bataryamın yerine yenisini yolladı..

bundan bir kaç hafta önce nokianın şarj esnasında ısınma problemi olarak tanımladığı bir sorun nedeniyle, belli bir dönem aralığında matsushita-panasonic firması(emin deilim tam yamuluosam düzeltin :) tarafından üretilen BL-5C model koduna sahip bataryaları dünya çapında geri çağırdığını duymuştum..

bunun üzerine bu amaç için hazırlanmış sayfalarına giriş yapıp, oradaki forma bataryamın seri nosunu girdim ve sahip olduğum bataryanın da bu sorunlu grup arasında olduğunu öğrendim.. akabinde açılan sayfada benden istenilen adres bilgilerimi girdikten sonra beklemeye başladım yeni beleş bataryam için.. açıkçası pek umudum yoktu geleceğine dair ama geçtiğimiz günlerde batarya elime ulaştı.. dhl kargo ile belçikadan yollamışlar.. karşılığında da herhangi bir ücret ya da formalite talep etmeden :)

sizde buraya tıklayarak bataryanızın sorunlu olup olmadığını kontrol edebilir ve eğer sorunluysa yeni bir batarya isteyebilirsiniz.. ;) yapmanız gereken tek şey sayfa açıldıktan sonra bataryanızın arka yüzünde yazan 26 haneli çeşitli rakam ve karakterlerden oluşmuş seri numarasını girmek ve gönder butonuna tıklamak.. ;)


edit: bu arada merak eden arkadaşlar için telefonum nokia 6630 :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder