..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

29 Kasım 2007 Perşembe

biri work & travel mı dedi..

ne yazsam ne yazsam die düşünürken bloga, birden aklıma geldi.. bütün bir yazıma malolan koskoca work & travel anılarımı, düşüncelerimi, tecürbelerimi nie paylaşmıorum ki merak edenlerle.. dimi.. di.. ucundan köşesinden başlamayı zaten düşünodum bu yazılara ama bi türlü fırsat olmamıştı.. hazır aklıma gelmişken bi kaç bişe karalayayım.. hemen office word ümü açıyorum.. yazmaya başlıyorum.. ilk yazımı da tamamlar tamamlamaz sizinle paylaşıyorum.. ;)

bu arada work & travella ilgili merak ettiğiniz ne varsa çekinmeden sorun, elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.. yönlendirin beni.. :D

3 yorum:

  1. work and travella ilgili bilgi ararken başka birşey gördüm onu incelerken başka bir şey onu incelerken yumurta sabunlar ona bakarken örgü eldivenler ona bakarken sabun yapımı ve bu blog u. Tam neyse sonra kurcalarım şu blogu da bi kurcalim kaçmıyor ya derken bu yazıyı. Bu work and travel için nerden nasıl başlamalıyım ne yapmam gerek ne kadar para lazım vs.. nerden nasıl başlayacağımla ilgili yardımcı olursan seviniim :)

    YanıtlaSil
  2. herşeyden önce tabi ki internet üzerinden birçok konuda bilgi alabilirsin ancak daha kesin ve net bilgiler için bir danışman firmayla çalışmanı tavsiye ederim.. eğer ankara, istanbul ya da izmirde yaşıyorsan mutlaka bir work and travel firması bulup onlardan yardım alabilirsin.. zaten eninde sonunda ihtiyacın olacak böyle bi firmaya..

    önce bu tarz bir firmayla başvuru yapman gerekiyor.. ardından sana iş bulunacak.. bu esnada çalışma izni belgelerin DS-2019 vs gelecek.. ardından vize başvurusu yapcaksın vize alacaksın.. en sonunda da uçak bileti vs bi bakmışsın amerikadasın :)

    YanıtlaSil
  3. Yardım için teşekkürler, İzmir'de ki danışman firmalarla görüşmeye başladım ;)

    YanıtlaSil