..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

28 Kasım 2007 Çarşamba

bi kıpırdanma var.. hadi bakalım..

çok deil bundan 20 gün önce yeni açmış olduğum çok çevimli, pek muhterem bloguma karşı olan ilgisizlikten şikayet etmekteydim.. ama çok şükür son bi kaç gündür gözle görülür bi kıpırdanma var hitlerde.. sayfama gelen insanlar anketime katılmış, yazılarıma yorum bile yazmışlar.. :D tabi ki bunun en önemli sebebi sabun nasıl yapılır başlıklı yazıma 10marifet ve limk vasıtasıyla yapılan atıflar.. (çok mu bilimsel oldu la :/ ) herneyse, bu da demek oluyo ki emek sarfeden kazanıyomuş.. seo cular için çok önemli bir püf noktası.. hatta bir adet başlıca kural : copy/paste içerikle site yapılmaz.. varsa yoksa orjinal olmalı bazı şeyler.. ;)

lafı gereksiz yere uzatmayalım an itibariyle günlük tekil ziyaretçi rekorum 251.. bakalım günde 1000 tekil ziyaretçiyi görmeye ömrüm vefa edecek mi :)

ayrıca unutmadan, merak edenler ve "sabun nasıl yapılır" yazısı ilgisini çeken arkadaşlar için pek yakında ilk fırsatta "sıvı sabun nasıl yapılır" hakkında bi yazı yazacam.. alayınızı kimyacı yapacam ulan.. :D

1 yorum:

  1. çok deil 9 ay sonra bu hedefime ve daha fazlasına ulaştım.. bugn 8k kişi girdi bloga :)

    YanıtlaSil