canımın cool black çekmesi için güzel bi sebep daha..

önceki yazılarımda da okuyabileceğiniz, hepsiburada.com la olan meselem için bayram arefesinde kendilerine yollamış olduğum mesajıma, acaba cevap yazmışlar mı diye (ki yazmamışlar) bakmak için tam sitelerine girmiştim ki birden aklıma amerikadayken şeyedip buraya getirdiğim o eşsiz sesine hayran olduğum zippo çakmağımdan acaba burda var mıdır sorusu geldi.. arattım.. varmış.. en ucuzu da 65 YTL fln.. ulan bu meretin türkiyede bu kadar pahalı olduğunu bilseydim bavul ticareti işine girerdim bea gelir ayak.. 3 ayda orda harcadığım parayı amorti ederdim en azından ticaretle.. tüh be kaçırdık yine kısa yoldan köşeyi dönme fırsatlarından birini daha .. :/ gelde arama şimdi 1 adet cânım cool black..! :mad ama olsun tembel insan yaratıcı olur kaçan fırsat olsun di mi.. (en sonda ki nokta optimist bi noktaydı)
not: mustiyle ortak ps3 oyun cafesi açmak için gerekli sermayeyi bulup buluşturma çalışmalarımı bi şekilde hızlandırmam lazım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi